Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بازدید از بلوار ساحلی شرقی بندرعباس از مجموعه ی شهرداری به جهت اجرا نمودن پروژه های مهم در شهر بندرعباس تقدیر و تشکر نمود و بیان کرد: شهرداری بندرعباس در خدمت رسانی به شهروندان گام های اساسی برداشته است و امیدواریم که شاهد توسعه و پیشرفت در شهر باشیم و شهروندان نیز از این خدمات بهینه استفاده ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، حجت الاسلام عبادی زاده بر همکاری های لازم جهت تامین اعتبار مابقی اجرای این پروژه تاکید داشتند.

شهردار بندرعباس در این بازدید گفت: به منظور دسترسی آسان شهروندان به سواحل مکران این بلوار در حال احداث است.

مهدی نوبانی افزود: این بلوار ساحلی به طول ۲۰ کیلومتر و عرض ۱۱۰ متر شامل لاین های کندرو، تندرو، پیاده رو، دوچرخه سواری و همچنین فضای سبز و نورپردازی می باشد.

نوبانی با اشاره به توسعه سواحل در شهر بندرعباس بیان کرد: استفاده از دریا و ساحل، تامین امنیت شرق بندرعباس و توسعه گردشگری بخشی از سیاست های اجرای این بلوار شرقی می باشد.

وی گفت: این پروژه حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی بازدید های به عمل آمده تا کنون بالغ بر ۷۰۰ میلیارد برای این پروژه هزینه شده است.

شهردار بندرعباس در پایان تصریح کرد: امیدوارم با اتمام این پروژه در آینده ی نزدیک شاهد یکی از زیباترین و پر جاذبه ترین بلوار ساحلی در کشور باشیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دوچرخه سواری فضای سبز تامین امنیت گردشگری توسعه و پیشرفت خدمت رسانی گردشگری ولی فقیه هرمزگان بلوار ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری