Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:35:39 GMT

خبرنگار ایسنا، جوان برتر رسانه ای استان مرکزی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۳۶۹۷

خبرنگار ایسنا، جوان برتر رسانه ای استان مرکزی شد

ایسنا/مرکزی همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) جوانان برتر استان مرکزی معرفی و تقدیر شدند.

محمدرضا جعفری، عصر روز گذشته ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ در آیین گرامیداشت روز جوان، با طرح این سوال که چرا روز جوان مقارن با روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) است، گفت: حضرت علی اکبر(ع) در دوران جوانی به اوج معرفت رسید و توانست خود، امام زمانش و نیاز مردم را بشناسند و در جهت تامین نیاز مردم حرکت کند و این چنین ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عامل اصلی نکوداشت این افراد خداوند است، افزود: استان مرکزی استان مفاخر، اندیشمندان، ادیبان، سیاستمداران و بزرگانی است که در جهان درخشیده اند. اینکه استان مفاخر، استان مفاخر بماند، به جوانان این استان بازمی گردد و باید در آینده یکی از مفاخر از میان همین جوانان جامعه بلند شود.

وی تلاش، ایمان، پشتکار و همت را الزامی برای نگهداشت استان مرکزی به عنوان استان مفاخر دانست و گفت: استان مرکزی یک چهارم مفاخر کشور را در خود جای داده است و انتظار می رود جوانان برای حفظ این سرمایه نقش آفرینی کنند و در واقع جوانان امروز مفاخر بالقوه هستند که در قالب سمن ها در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کنند.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مرکزی گفت: جوان نیروی پیشران جامعه است و اگر دوران جوانی به خوبی درک و فهم شود، تا پایان عمر آسوده خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در این آیین مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز با اشاره به اینکه این آیین پس از دو سال به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹، مجددا با رعایت پروتکل های بهداشتی و جمعیتی محدود برگزار شد، افزود: در حوزه جوان، سالانه برنامه های بسیاری برگزار می شود و سمن های بسیاری نیز در حوزه جوان در استان فعالیت دارند.

عابد حقدادی افزود: یکی از اتفاقات خوب در استان مرکزی، همکاری با مرکز اشتغال جهاد دانشگاهی استان و توجه به کارآفرینی در حوزه جوانان است که ایده های جوانان برای اقتصادی شدن را مدنظر قرار می دهد و تاکنون ۱۹ طرح در قالب این همکاری به بازار معرفی شده است و در حوزه اشتغال نیز کار ارزشمندی توسط جوانان استان شکل گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های عظیم سمن ها در استان تصریح کرد: سمن ها در حوزه آگاهی رسانی در بحث کرونا، سیل و زلزله بسیار فعال هستند و در واقع این جوانان سرمایه های انقلاب اسلامی به شمار می روند و این ظرفیت وظیفه مسئولان را دوچندان می کند.

به گزارش ایسنا، در این آیین جوانان برتر استان مرکزی در بخش های مختلف معرفی شدند که در میان آنها آذر اسفندیاری، خبرنگار ایسنا، به عنوان جوان برتر رسانه ای استان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان مرکزی جوانان استان مفاخر استان مرکزی سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

ایسنا/خوزستان در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان حجت الاسلام و المسلمین آرش نیک نژاد نقاش و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی و علی اکبر فلاحی و گروه زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند. 

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی که شامگاه شنبه در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، گفت: موج جریان و رودخانه خروشان نهضت هنر انقلاب رو به جلو در حال حرکت موثر است.

به گزارش ایسنا، محمد شهباز گهروئی اضافه کرد: قدردان همه ارکان این نهضت هستیم. به امید آن‌روز که راویان آزادی قدس شریف باشیم.

او با اشاره به انتخاب چهره و هسته برتر هنر انقلاب گفت: انتخاب چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان در بین این همه ستاره‌ درخشان کار سختی است و افرادی که امشب به این عنوان برتر دست می‌یابند نماینده این خانواده بزرگ هستند.

وی تاکید کرد: نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله‌ورتر از گذشته موثر و جریان ساز شده است‌.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف