Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@07:28:27 GMT

سفرهای نوروزی با ۲ دز واکسن امکان پذیر است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۳۸۱۰

سفرهای نوروزی با ۲ دز واکسن امکان پذیر است

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سفرها با دو دوز واکسن امکان پذیر است.

به گزارش مشرق، جعفر میعادفر، صبح سه شنبه در طرح نوروزی پلیس، اظهار داشت: وزارت بهداشت تمام قد در این طرح شرکت می‌کند، اما مردم توجه کنند که کرونا از بین نرفته و باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی افزود: سفرها حتماً با دو دوز واکسن امکان پذیر است و اگر مالک خودرویی دو دوز واکسن را تزریق نکرده باشد حتماً دوربین‌ها آن را رصد و جریمه و حتی توقیف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میعادفر ادامه داد: ۳۵۰ مرکز شبانه روزی اورژانس در آماده باش هستند و ۲۴ هزار پرسنل اورژانس با ۳ هزار پایگاه زمینی و ۵۰ پایگاه هوایی و ۳۱۴ کمپ نوروزی ۶۴۰ بیمارستان دانشگاه و ۴۰۰ بیمارستان سایر دستگاه‌ها آماده خدمت رسانی هستیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: نگران تجمعات در قم، مشهد و سایر اماکن مذهبی در مراسم نیمه شعبان هستیم و خواهش می‌کنیم افرادی که به این شهرها سفر می‌کنند پروتکل‌ها را رعایت کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت جعفر میعادفر اورژانس کشور سفرهای نوروزی واکسن کرونا ویروس کرونا اخبار کرونا واکسن سلامت اخبار سلامتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) با مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر گفت: انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی اتفاق افتاد و ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت که بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از مصدومان به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر دیگر به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد