Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور با هشدار پیشگیرانه به وزیر اقتصاد درباره واگذاری سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولس تأکید کرد: در فرایندهای واگذاری سهام دقت مضاعف صورت گیرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام جعفر منتظری، دادستان کل کشور در راستای وظایف خود در حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، در نامه‌ای به خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای‌ عالی بورس، بر اعمال دقت مضاعف در روند فرایند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه جعفر منتظری، ضمن استقبال از توسعه قانونمند واگذاری سهام دولتی به ضرورت توجه به حساسیت این دست واگذاری‌ها (از جمله وجود هواداران و علاقمندان متعدد و گسترده در سراسر کشور)، با اعمال دقت‌های پیشگیرانه تأکید شده است.

همچنین در بخش دیگری از این نامه خطاب به وزیر اقتصاد تأکید شده است؛ جوانب مختلف این واگذاری در جلسات آتی شورای عالی بورس مطرح و مورد بررسی اعضا قرار گیرد.

فهرست دقیق دارایی‌ها، بدهی‌های به‌هنگام شده، پیش‌بینی دقیق درآمدهای آینده، تعیین مالکیت دارایی‌های مندرج در ترازنامه این دو باشگاه و مالکیت لوگو از موارد دیگری بوده است که در نامه پیشگیرانه دادستان کل کشور به وزیر امور اقتصادی و دارایی به آن اشاره شده است.

منتظری بررسی گزارش بازرس‌های قانونی و حسابرس مستقل باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در جلسه شورای عالی بورس از سوی مسئولین را مورد مطالبه قرار داده است.

اطلاعیه فرابروس در خصوص پذیره‌نویسی در نمادهای معاملاتی "استقلالح"و "پرسپولیسح"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستان کل کشور دادستان کل کشور واگذاری سهام دادستان کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس که در ده دقیقه پایانی وقت های معمول کامبک خورده و با دریافت دو گل از ایراکو بازی را 2-2 کرده بود در وقت های ضافه دو گل زد تا به سمت پیروزی در وقت های اضافه برود  اما باز هم کامبک خورد.

پرسپولیس وقت اضافه اول را با نتیجه  3 بر 2 تمام کرد و در شروع وقت اضافه دوم هم با ضربه نهایی آل کثیر به گل چهارم دست یافت .در چنین شرایطی به نظر می رسید آنها در این دقایق شرایط حفظ این پیروزی را داشته باشند اما به شکل عجیبی دو گل دیگر دریافت کردند تا عجیب ترین بازی جام حذفی چهار چهار مساوی شود و بازی به  ضربات پنالتی برود.

جالب اینکه سرنوشت بازی در اختیار دو گلری است که هردو مدتی طولانی با علیرضا بیرانوند کار کرده‌اند. رفیعی جوان (پرسپولیس) و گوهری (آلومینیوم).

دیگر خبرها

  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟