Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:28:51 GMT

سه دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در گچساران کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۴۰۴۵

سه دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در گچساران کشف شد

جمال معتمدی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ماینرهای غیرمجاز خسارت زیادی به شبکه‌های توزیع نیروی برق وارد می‌کنند،اظهار داشت:میزان خسارت های وارد شده ماینرهای غیرمجاز کشف و ضبط شده در گچساران به شبکه‌های توزیع نیروی برق را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرد.

وی از مشترکان برق خواست تا ضمن رعایت الگوهای مدیریت مصرف و کاهش مصرف خود به خصوص در ساعت‌های پیک بار، هر گونه مورد مشکوک به استفاده از دستگاه های ماینر غیرمجاز را به شماره تلفن های ۱۲۱، ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع داده و تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش نقدی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:ناپایداری، نوسانات، سوختن وسایل برقی، افزایش نرخ تلفات انرژی و خسارت به بیت المال از مهمترین پیامدهای استفاده از ماینرهای غیرمجاز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: تلاش مجموعه صنعت برق، ارایه خدمات مطلوب و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته است اما شماری از شهروندان سودجو با تولید بیت کوین در این روند اخلال وارد می کنند.

معتمدی زاده گفت: با هدف کاهش پیک بار شبکه، جلوگیری از خاموشی برق مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، گروه های مختلف این شرکت به صورت مستمر مصرف برق در یاسوج و همه نواحی ۹ گانه را رصد می‌کنند.

وی توان مصرفی هر دستگاه شناسایی شده ماینر غیرمجاز را ۲ و ۱۵ دهم کیلووات ذکر کرد و افزو: بخشی از کشفیات دستگاه‌های غیرمجاز رمزارز با گزارش مردمی و با حضور عوامل انتظامی، امنیتی، قضائی و پلیس امنیت اقتصادی و جرائم آگاهی انجام می شود.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد گچساران برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد گچساران برق کهگیلویه و بویراحمد گچساران برق توزیع نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود