Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد استاندار یزد، مدیر کل ورزش و جوانان استان و فرمانده سپاه الغدیر با صدور پیام‌هایی جداگانه، قهرمانی لیگ برتر و راهیابی تیم والیبال شهداب یزد به مسابقات آسیایی را تبریک گفتند.

«مهران فاطمی» استاندار یزد در پیام تبریک خود آورده است: «در روز ولادت باسعات حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، جوانان غیور و توانای تیم والیبال شهداب یزد، به فضل الهی و پشتکار وافر، برای نخستین بار جام قهرمانی لیگ برتر والیبال را کسب و با غرورآفرینی خویش، مردم ورزش دوست استان را غرق در شادی و سرور کردند که حقیقتا شایسته عالی ترین قدردانی و تجلیل هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب با تبریک صمیمانه این موفقیت ارزشمند به تمامی بازکنان، مربیان، سرپرستان، دست اندرکاران و مجموعه مدیریت شرکت شهداب یزد، این رویداد افتخار آفرین را که با اعیاد خجسته شعبانیه تقارنی میمون یافته، به مردم عزیز استان تهنیت عرض نموده و تداوم موفقیت والیبالیست های سختکوش و توانای تیم شهداب یزد را در رقابتهای آسیایی و فراتر آن، از درگاه حضرت دوست آرزومندم. »

«علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد نیز با صدور پیامی عنوان کرده است؛ «ایستادن والیبال استان یزد بر بام ایران با قهرمانی شایسته  تیم مقاومت شهداب یزد در لیگ برتر کشور مایه بسی مباهات و افتخار است.

تلاش، پشتکار و همت مجموعه شرکت و باشگاه  شهداب یزد  در کسب این نتیجه با تکیه بر توانمندی کادر فنی، بازیکنان کارآزموده رقم خورد.

بدینوسیله اینجانب برد شیرین و  قهرمانی ارزشمند و  را خدمت مجوعه شهداب ،جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان یزد تبریک عرض می‌نمایم. به امید موفقیت ورزش استان در همه عرصه‌ها»

سرتیپ دوم پاسدار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد هم در پی قهرمانی تیم والیبال مقاومت شهداب یزد اعلام کرد؛ «قهرمانی تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در رقابت های لیگ برتر کشور، موجب فخر ‌و نشاط مردم دارالعباده استان یزد شد.

فتح جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر که به پشتوانه ی اندیشه های مربیان و تلاش و پشتکار بازیکنان به ارمغان آمد، بیانگر امید به جوانانی است که می توانند موجب عزت و افتخار استان در عرصه ملی باشند.

ضمن عرض خدا قوت، کسب این افتخار و قهرمانی را به تک تک بازیکنان، کادرفنی و سرپرستان این تیم، مسئولان ورزش استان و مردم دارالعباده یزد تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم مسیر رشد و تعالی والیبال استان به سمت موفقیت های بالاتر و پایدارتر در عرصه های رقابتی آینده استمرار یابد و همواره شاهد درخشش تیم های ورزشی استان در عرصه های ملی و حتی جهانی باشیم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم والیبال شهداب یزد لیگ برتر والیبال استاندار يزد مدير كل ورزش و جوانان يزد فرمانده سپاه الغدير يزد تیم والیبال شهداب یزد استان یزد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا