Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم که در سالن زغال سنگ کرمان برگزار شد، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان گفت:یکی از راه‌های درک واشاعه سبک زندگی مهدوی واسلامی از طریق زبان هنر است.

او گفت:آثار هنری تاثیر بسیار بیشتری در اشاعه سبک زندگی مهدوی داشته ودارند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان ازبرگزاری جشنواره در بخش‌های عکس حرفه ای، عکس موبایلی، خوشنویسی، مقاله و دلنوشته وپوسترخبرداد وگفت: از ۲۰ استان کشور ۱۱۳۲ اثر به دبیرخانه جشنواره در کرمان ارسال شد که بعد ازکار داوری در هر بخش توسط بهترین داوران این بخش نفرات اول تا سوم ونیز عناوین شایسته تقدیر تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده گفت: جشنواره در واقع در ۵ بخش برگزار شده است که بخش عکس موبایلی در ادامه به آن افزوده شد.

او گفت: این برنامه با همکاری بنیاد مهدی موعود کرمان ودیگر دستگاه‌های فرهنگی نظیر صدا وسیما و یک موسسه  برگزارشد.

درادامه حجت الاسلام عرب پور مسئول بنیاد مهدی موعود با اشاره به اهداف والای این بنیاد درتبلیغ برای اندیشه‌های مهدوی گفت:دو سال قبل شورای سیاست گذاری فعالیت مهدوی دراستان کرمان ایجاد شد و درجلسات شورا تصمیم بر برگزاری جشنواره مهدوی در سطح استان گرفته شد که موضوع به تهران منتقل و تصمیم گیری شد که جشنواره در بخش‌های مختلف به شکل ملی برگزار شود که بخش خانواده برعهده استان کرمان قرارگرفت.

او می‌گوید: ۵ دستگاه، اداره ارشاد، صدا وسیمای کرمان، بنیادحضرت مهدی موعود، شهرداری کرمان و یک موسسه بیشترین همکاری را برای برگزاری این جشنواره داشتند.

حجت الاسلام عرب پور از پیگیری برای برگزاری سالانه این جشنواره خبرداد.

به گفته او، در بحث مهدویت کار‌های خوبی شده، اما متاسفانه نسبت به آنچه وظیفه تک تک ما است عقب هستیم.

او از حوزه علمیه و دانشگاه به سبب توجه به بخش مقاله و ارسال تعداد قابل توجهی مقاله به این جشنواره قدردانی کرد.

در پایان مهدی ایمانی نفر اول بخش عکاسی حرفه ای، حسین عطا الهی نفر اول بخش عکاسی موبایلی، بهار سرکوهی نفر اول بخش پوستر، محمد تقی محرم زاده نفر اول بخش خوشنویسی، عباسعلی اخوان نفر اول بخش مقاله و سمانه اعظم پور از نویسندگان صدا وسیمای مرکز کرمان به عنوان نفر اول بخش دلنوشته مهدوی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سبک زندگی اسلامی خانواده ایرانی استان کرمان نفر اول بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است