Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار قاسمی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده توزیع کالای اساسی برای سال جدید در حوزه شکر و مرغ هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد.

به گفته آقای قاسمی، از شهریور ماه تاکنون، ۲۱۲ تن گوشت گوساله، یک هزار و ۶۰۰ کیلو گوشت گوسفندی، یک هزار و ۴۲۴ تن مرغ منجمد، یک هزار و ۸۲۴ تن شکر، هفت هزار و ۴۴۹ تن روغن، ۲ هزار و ۵۳۰ تن تخم مرغ، سه هزار و ۷۰۰ تن برنج کالا‌های تنظیم بازاری است که تاکنون توزیع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حال حاضر ۱۱۰ تن گوشت منجمد گوساله، یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی منجمد، ۸۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد، ۶۵۰ تن شکر خانوار، ۴۰۰ تن شکر صنف و صنعت، ۷۵۰ تن شکر زنبورداران در استان کرمانشاه در حال توزیع است.

 در شبکه توزیع از عاملین و مباشرین برای همکاری در توزیع در تمام نقاط شهر کرمانشاه برای توزیع کالا‌های اساسی درخواست کمک داشته‌اند.

 در مجموع ۱۴ شهرستان تعداد ۶۴۸ عامل برای توزیع کالا‌های اساسی از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف امین منتخب و مراکز حمایتی بهزیستی و خیریه‌ها برای توزیع کالا‌های اساسی اعلام آمادگی کرده‌اند.

میزان ۲ هزار و ۱۰۰ تن ذرت، سه هزار و ۲۰۰ تن جو، هشت هزار و ۳۰۰ تن سویا، ۷۸۱ تن مرغ منجمد، ۱۰۳ تن گوشت قرمز منجمد، سه هزار و ۴۶۲ تن برنج وارداتی و یک هزار و ۹۲۴ تن شکر در حال حاضر به عنوان کالا‌های اساسی تنظیم بازار در استان ذخیره شده است.

 بر اساس برآورد‌های صورت گرفته در حال حاضر ذخایر استان به اندازه است که هیچگونه کمبودی وجود ندارد و تقاضا می‌شود که با توجه به عدم کمبود مرغ منجمد در استان عرضه آن بیشتر در مناطق حاشیه شهر برای کمک به افراد مستضعف و نیازمند انجام گیرد.

بر اساس حساسیت‌های ویژه در بازار شب عید تیم‌های نظارتی از ۱۵ اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با افزایش ۲ برابری تیم‌های نظارتی به‌صورت ۱۶ تیم با ۱۵۰ بازرس و در قالب ۴۴ اکیپ بر بازار نظارت ویژه خود را آغاز کرده‌اند.

 در هفته گذشته ۲ هزار و ۲۲۰ بازرسی صورت گرفته که ۲۴۱ پرونده تخلف به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند که علت تخلف آن‌ها در زمینه گران فروشی و احتکار بوده است.

 طبق تأکیدات استاندار در هفته جاری حدود ۷۹۳ بازدید از نانوایی‌ها صورت گرفت که ۶۴ پرونده با مبلغ ۷۰ میلیون تومان جریمه صورت گرفت.

به گفته قاسمی، به دلیل جوجه ریزی مناسب در بهمن ماه کمبود مرغ در بازار شب عید و حتی تا یک هفته پس از ایام تعطیلات مشاهده نمی‌شود که میزان ۱۷۰ تا ۱۸۰ تن عرضه مرغ را تا یک هفته پس از ایام تعطیلات پیش‌بینی می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار نوروز1401 جهاد کشاورزی کرمانشاه کالا های اساسی توزیع کالا مرغ منجمد یک هزار تن شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه

مهرداد حمداللهی، مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه تسریع وتسهیل و افزایش ظرفیت حمل بار از سوی رانندگان را سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در دستور کار خود قرار داده است گفت:  برنامه ریزی جامع برای واردات کالا‌های اساسی و توزیع متناسب آن در بنادر مختلف و پرداخت به موقع کرایه رانندگان توسط صاحبان کالا یکی از مهم ترین اقدامات در این حوزه به شمار می رود.

وی بیان کرد: تهیه سامانه پرداخت متمرکز کرایه حمل در شرکت‌های صاحب کالا همچنین درخواست اعلام بار به صورت مستمر و در طول سال از سوی صاحبان کالا یکی از مهم ترین برنامه هایی است که در بخش تسریع در حمل کالا و بار در دستور کار خود قرار داده ایم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل تاکید کرد:  عدم تداخل زمانی درخواست حمل با زمان اوج درخواست یا ورود سایر کالا‌ها و همچنین زمان برداشت محصولات کشاورزی از دیگر برنامه هایی است که در این بخش در دستور کار قرار داده ایم.

حمداللهی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم سازمان راهداری برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده است گفت:  توزیع عادلانه بار از طریق توسعه اعلام بار و نوبت دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور همچنین  توسعه و اجرای فاز‌های اجرایی بعدی بارنامه الکترونیک شامل ارسال پیامک یکبار مصرف otp برای رانندگان و اجرای طرح‌های احراز هویت ذینفعان بارنامه از برنامه هایی است که امسال در حوزه توزیع بار اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد:  بازنگری و ابلاغ ضوابط جدید بازارگاه‌ها با رویکرد جهش تولید خدمت با مشارکت مردم و  توسعه کمی و کیفی شرکت‌های حمل و نقل بزرگ مقیاس در کشور و تقویت نظارت بر فعالیت آنها از مهم ترین برنامه های است که امسال به مرحله اجرایی وعملیاتی شدن می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم