Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:44:38 GMT

علی دایی نام برند جدید پوشاکش را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۴۱۴۱

 علی دایی چهره اسطوره ای فوتبال ایران، از اوایل دوران بازی حرفه‌ای تا این اواخر که دوران مربیگری را پشت سر گذاشت، همزمان به اداره یگ برند تولیدی پوشاک با نام خود پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، برند البسه ورزشی علی دایی سال‌ها توسط تیم‌های مختلف لیگ ایران در رشته های مختلف استفاده شد اما دایی پنج سال قبل تولیدی پوشاک خود را تعطیل کرده تا با برندی جدید به این عرصه بیاید، روز گذشته به اشتباه خبر تعطیلی تولیدی پوشاک علی دایی به دلیل بدهی مالیاتی منتشر شد! که البته حالا مشخص می‌شود که این اقدام از پیش تعیین شده و برای تخریب برند تازه علی دایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته خبرگزاری صدا و سیما با انتشار متن کوتاهی از تعطیلی تولیدی پوشاک علی دایی خبر داد و مدعی شد در حاشیه مراسم تقدیر از تولید کنندگان پوشاک ورزشی، این خبر اعلام شده و این موضوع را به بدهی مالیاتی دایی ربط داد در حالی که سالهاست اداره مالیات در پایان هر سال از علی دایی به عنوان شهروند نمونه در پرداخت به موقع مالیات نام می برد.
اصل ماجرا این است که علی دایی پنج سال قبل این تولیدی را تعطیل کرد و این تعطیلی هیچ ارتباطی به مالیات ندارد.

علی دایی در همین خصوص گفت: تولیدی پوشاک را پنج سال قبل تنها به این دلیل که در یک مکان تجاری، تولیدی پوشاک انجام می دادیم و از لحاظ اقتصادی انجام کار تولیدی در ملکی که کاربری تجاری دارد، به صرفه نیست، تعطیل کردم. نه بدهی مالیاتی داشتم و نه به شخص حقیقی یا حقوقی ریالی بدهکار بودم. در آن مقطع به همین دلیلی که گفتم و به واسطه فعالیت های دیگرم، تولیدی را تعطیل کردم و موضوع بدهی مالیاتی را تکذیب می کنم.

علی دایی از تاسیس و ثبت برند جدید خود در بازار پوشاک ورزشی خبر داد و گفت: اتفاقا در حال ارائه محصول جدیدی به بازار هستم و پوشاک تن فور اور - به معنی ۱۰ برای همه - را با کیفیتی به مراتب بهتر و بالاتر از برند قبلی به بازار عرضه می کنم. این برند جدید که از لحاظ کیفیت قابل قیاس با برندهای معتبر جهانی است، بعد از عید نوروز به بازار می آید و برایم جالب است که در آستانه عرضه این برند، بحث تعطیلی پوشاک علی دایی آن هم به دلیل بدهی مالیاتی مطرح می شود.

دایی گفت: مطمئن باشید این یک دروغ بزرگ است و من برند قبلی پوشاکم را خودم پنج سال قبل تعطیل کردم و هرگز بدهی مالیاتی نداشتم. به این دروغ ها توجه نکنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان علی دایی برند ایرانی پوشاک ایرانی مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون

فورفورتو در گزارشی با موضوع لحظات فوتبالی ناب اسطوره‌ها ، به حضور علی دایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فورفورتو با این توضیح که همه این نمادها در جاهایی ظاهر شدند که هرگز انتظارشان را نداشتید وبه اسطوره‌ها و ستاره‌های دنیای فوتبال پرداخت که در موقعیت‌های غیرقابل پیش‌بینی حضور داشتند.

یکی از موقعیت‌های ذکرشده در این گزارش حضورعلی دایی در نوکمپ در سال ۱۹۹۹است. 

 علی دایی مهاجم ایرانی قبل از اینکه کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد با ۱۰۸ گل بهترین گلزن فوتبال جهان بود. با این حال، زمانی که منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ آن‌ها را شکست داد، دایی روی نیمکت بایرن مونیخ بود.

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!