Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران که پس از ۳ بازی در زنیت در نقل و انتقالات زمستانی به بایرلورکوزن پیوست، احتمالا باید برای پرونده شکایت دختر روس به کشور روسیه بازگردد.

به نوشته رسانه‌های روسیه، در ادامه پروسه این پرونده، سردار آزمون که در حال حاضر در آلمان به سر می‌برد موظف است که مجدداً برای انجام یک آزمایش به روسیه بازگردد؛ آن‌هم در شرایطی که روسیه به اوکراین حمله نظامی کرده است و وضعیت اضطراری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت spbdnevnik در این خصوص به نقل از «آندری دمیتریف» وکیل دختر شاکی روس اعلام کرد که دومین جلسه دادگاه در روسیه برگزار شده است.

دمیتریف گفت: آزمایش در سنت پترزبورگ انجام می‌شود و آزمون موظف است باوجود مشکلات پرواز مستقیم آلمان، به روسیه بیاید. منتظر هستیم تا رای تعیین آزمایش لازم‌الاجرا شود و در صورت عدم شکایت از سوی متهم پرونده، تاریخ معاینه مشخص خواهد شد.

به گفته این وکیل، در دادگاهی که در ماه دسامبر برگزار شد نه آزمون و نه وکیل او در جلسه حاضر نشدند اما در دادگاه دوم، وکیل مهاجم تیم ملی ایران حضور داشته است.

دیمیتریف همچنین گفت که قاضی ممکن است بازی‌های تیم ملی ایران و تیم آلمانی (لورکوزن) را دلیل خوبی برای عدم حضور در آزمایشات از سوی بازیکن بداند. این وکیل افزود: اگر آزمون یک، دو و سه بار در دادگاه حاضر نشود، دادگاه می‌تواند بدون انجام معاینه و آزمایش پزشکی به نفع شاکی تصمیم بگیرد.

کد خبر 664244 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی سردار آزمون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پس از ۴ سال تصمیم به جدایی از این تیم پرتغالی گرفت و پس از پایان فصل، با قراردادی آزاد راهی تیم اینتر میلان ایتالیا می‌شود.

طارمی در سال‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی در پورتو داشت و فصل گذشته با ۲۲ گل به عنوان آقای گل لیگ پرتغال شناخته شد و مورد توجه سران اینتر قرار گرفت. در همین زمینه سران پورتو، «تیرنو باری» مهاجم اهل گینه تیم بازل سوئیس را مدنظر قرار داده‌اند تا جایگزین طارمی شود. آنها اعتقاد دارند که «باری» در کنار «اوانیلسون» می‌توانند زوج خطرناکی را در خط حمله این تیم به وجود آورند.

مدیران پورتو از جدایی طارمی مطمئن هستند و پس از پایان مسابقات این بازیکن رسماً راهی اینتر می‌شود تا دومین مهاجم تیم ملی ایران پس از سردار آزمون در سری آ ایتالیا مشغول به فعالیت شود.

کد خبر 6090530

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی