Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ ابراهیم ایارک رییس سازمان رفاه زوار مسلمان در استان ادو کشور نیجریه در گفت و گو با تقریب با بیان این که از هم گسیختگی و تشتت یک آفت بزرگ برای جهان اسلام است، گفت: چندین دهه است که دشمنان تلاش می کنند این تفکر را به مسلمانان القا کنند که آن ها از یکدیگر جدا هستند. دامن زدن به احساسات ناسیونالیستی در میان کشورهای مختلف اسلامی از همین تفکر نشات می گیرد که از سوی دشمنان دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دشمنان می کوشند برای هر فرقه و جریانی بهانه ای برای اختلاف به وجود آورند و در این مسیر تلاش می کنند کسانی را بیابند که ساده تر از بقیه هستند و اطلاعات کمی نسبت به اوضاع و احوال پیرامونی خود دارند. در این صورت به راحتی می توان چنین افرادی را فریب داد و احساسات آن ها را تحریک کرد و وارد یک نزاع درونی با دیگر همکیشان خود نمود.

او همچنین افزود: وجود مقدس نبی مکرم و رسول اعظم اسلام (ص)، اصلی ترین نقطه ایجاد وحدت و همگرایی و همدلی میان مسلمانان است و همه ملت های مسلمان می توانند در این نقطه به هم پیوند بخورند؛ در حقیقت پیامبر بزرگوار اسلام نقطه ثقل در جهان اسلام است که عواطف همه‌ مسلمانها در آنجا متمرکز می شود. این، کانون عشق و محبت و دنیای اسلام است.

شیخ ابراهیم ایارک با تاکید بر ضرورت پیروی از آموزه های پیامبر پیرامون وحدت تصریح کرد: دشمنان با درنظر گرفتن همین نقطه نورانی دنیای اسلام آن را هدف قرار داده اند. دشمنان با دریافتن اهمیت اهانت به امت اسلامی و تحقیر دنیای اسلام، خواسته های خود را اجرایی می کنند. از این رو مسلمانان باید بیش از هر وقت دیگری هوشیار بوده و به جای اینکه به یکدیگر تهمت بزنند و یکدیگر را تکفیر کنند، نسبت به خواب و خیالی که دشمنان برای مسلمانان دیده اند، آگاه باشند و در مقابل آنها بایستند.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: وحدت تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان نقطه اتصال منطقه است

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رییس‌الوزرای طالبان گفته است افغانستان نقطه اتصال منطقه است و این موضوع بدون این کشور ممکن نیست.

مولوی عبدالکبیر در مراسم فراغت دانشجویان دانشگاه پولی‌تخنیک در کابل گفت پروژه‌های بزرگ اقتصادی کاسا یک هزار، تاپی و ترانزیت منطقه‌ای بدون حضور افغانستان ناممکن است و طالبان خواستار عملی شدن این پروژه‌ها هستند.

او همچنان از کشورها و شرکت‌های بزرگ دعوت کرد تا به افغانستان آمده و سرمایه‌گذاری کنند.

طالبان پیش از این نیز خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در بخش‌های مختلف در افغانستان شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند