Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت بریتانیا اقدام هواداران چلسی در حمایت از رومن آبراموویچ را مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از راشاتودی، پس از مسدود شدن دارایی رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی توسط دولت بریتانیا، فروش باشگاه چلسی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. آبراموویچ ابتدا سعی کرد مدیریت را به متولیان باشگاه بسپارد تا این که هفته گذشته تایید کرد که به دنبال فروش باشگاه قهرمان اروپا و جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران چلسی پس از سر دادن شعارهایی در حمایت از رومن آبراموویچ در ورزشگاه از سوی دولت انگلیس اخطار گرفتند. در صورت تکرار این اتفاق در بازی‌های بعدی چلسی احتمالا جریمه‌هایی در انتظار هواداران چلسی است و ممکن است این تیم مجبور به بازی پشت درهای بسته شود. داونینگ استریت، سخنگوی دولت رفتار تماشاگران را  کاملاً نامناسب خواند. رومن آبراموویچ، مالک روسی باشگاه اخیرا توسط دولت تحریم شد.

مقامات بریتانیا رومن آبراموویچ را در فهرست تحریم‌ها قرار دادند و تمام دارایی‌های او را مسدود کردند. باشگاه به انجام مسابقات و پرداخت بدهی‌های خود در محدوده زمانی تعیین شده ادامه می‌دهد اما قادر به فروش بلیت و کالا نخواهد بود. علاوه بر این، چلسی از خرید بازیکنان جدید و تمدید قراردادهای موجود منع شده است.

بریتانیا آبراموویچ را متهم کرده است که ولادیمیر پوتین مرتبط است که در بی‌ثبات کردن اوکراین و تضعیف و تهدید تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال اوکراین نقش داشته است. این در حالی است که آبراموویچ پیوسته هرگونه ارتباط با رییس‌جمهور روسیه را رد کرده است.

این بدان معناست که آبراموویچ تا زمانی که تحریم‌ها اعمال می‌شود حق فروش باشگاه را که طبق گزارش‌ها حدود ۴ میلیارد پوند (۵.۳ میلیارد دلار) ارزش دارد، نخواهد داشت مگر این که دولت انگلیس این روند را کنترل کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی رومن آبراموویچ رومن آبراموویچ هواداران چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد روز شنبه در ورزشگاه الدترافورد به مصاف برنلی می‌رود. اریک تن‌هاخ که در بازی‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده، در کنفرانس خبری پیش از بازی، با خبرنگاران صحبت کرد.

عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی‌های اخیر؟
من خیلی با رشفورد همدردی می‌کنم. سال گذشته او فصل درخشانی را پشت سر گذاشت. من فکر می‌کنم بهترین فصل در دوران حرفه‌ای او بود، ۳۰ گل به ثمر رساند. این فصل بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشت و مردم خیلی انتقاد کردند. ما باید از او حمایت کنیم. همه باید از او حمایت کنند تا به سطح سال گذشته بازگردد.

انتقادات هواداران؟
انتقاد همیشه وجود دارد اما فکر می‌کنم هواداران همیشه پشت ما هستند. وارد الدترافورد می‌شویم و حمایت را حس می‌کنیم. چهارشنبه تشویق‌ها بلندتر از چیزی بود که همیشه شنیدم. ارتباط بسیار خوبی بین تیم و هواداران وجود دارد.

وضعیت مصدومیت میسون مونت؟
او بعد از یک آسیب‌دیدگی جزئی دوباره به تیم اضافه می‌شود و برای بازی با برنلی آماده خواهد بود.

لوک شاو، لیساندرو مارتینز و آنتونی مارسیال به بازگشت نزدیک هستند؟
بله، فکر می‌کنم همه آنها را در همین فصل دوباره خواهیم دید. همه به تمرین روی چمن برگشته‌اند. هفته آینده آنها باید به تمرینات تیمی بروند و می توانند برای هفته‌های آخر در دسترس باشند. آنها به خوبی پیشرفت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی