Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت استان گلستان گفت: با جمع آوری نخاله‌های حاصل از تخریب بنا‌های غیرمجاز در تنگه مینودشت، از امروز دسترسی به این تفرجگاه برای عموم ِ مردم آزاد شد.

خبرگزاری میزان _ یاسر بای با بیان اینکه هفته گذشته رای قطعی ۱۵ مورد خلع ید و تخریب بیش از ۱۰۰ آلاچیق در حریم و بستر رودخانه چهل چای تنگه این شهرستان اجرا شد اظهار کرد:  به مالکان این آلاچیق‌ها ۵ روز برای جمع آوری نخاله‌های حاصل از تخریب، فرصت دادیم که در این مدت آهن آلات و مصالح قابل استفاده توسط مالکان جمع آوری شد و نخاله‌های ساختمانی هم باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت ادامه داد: نخاله‌های ساختمانی باقی مانده هم  توسط شهرداری جمع آوری شد و به این ترتیب همه ۱۲ هزار مترمربع از حریم و بستر رودخانه چهل چای که تصرف شده بود، پاکسازی شد.

وی گفت: سال‌ها بود تعدادی از افراد با تجاوز به حریم رودخانه چهل چای در تنگه مینودشت و ایجاد دکه‌ها و کافه‌ها، عملا دسترسی مردم به رودخانه را محدود کرده بودند که با قلع و قمع بنا‌های غیرمجاز و جمع آوری نخاله ها، از امروز فضای این تفرجگاه جنگلی در دسترس همه مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه دادگستری گلستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری گلستان جمع آوری نخاله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گلستان از طرح نور

دریافت 27 MB کد خبر 6093522

دیگر خبرها

  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد