Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، لطیف صادقی روز سه شنبه در نشست با متصدیان نانوایی های دهلران اظهار داشت: ارتقا کیفیت نان از دغدغه های مردم، مسئولان و مدیریت ارشد استان است و با توجه به کیفیت گندم و آرد شهرستان، لذا ارتقا کیفیت نان از مهم ترین موضوعات است.

وی تاکید کرد: نانوایی ها در خصوص رعایت مسایل بهداشتی، ساعت پخت و وزن چانه با توجه به اهمیت موضوع دقت نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: البته نظارت و برخورد با نانوایی های متخلف هم بشدت در دستور کار قرار دارد.

صادقی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز یادآور شد: نانوایی ها در این ایام نسبت به تسریع در ارائه خدمات به مردم دقت کنند و برنامه ریزی لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی بر حمایت از نانوایی هایی که مسایل مربوطه را رعایت و کیفیت نان را ارتقا می دهند، تاکید و اضافه کرد: از نانوایی ها در زمینه ارائه تسهیلات برای نوسازی حمایت می کنیم.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت رعایت عوامل دخیل در کیفت نان توسط نانوایی ها تاکید و اظهار داشت: نانوایی ها باید تلاش کنند به مطالبه مردم در راستای ارتقا کیفیت نان جامه عمل بپوشانند و در این زمینه متولیان نیز نظارت ها لازم را اعمال خواهند کرد.

تعدادی از متصدیان نانوایی های دهلران نیز مسایل و موضوعات و پیشنهادات خود را در این نشست مطرح کردند.

۶۵ واحد نانوایی در شهرستان ۶۵ هزار نفری دهلران فعال است.

برچسب‌ها ایلام آرد دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام آرد دهلران ایلام آرد دهلران ارتقا کیفیت نان نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد