Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آثار و برکات نماز گفت: نماز جمعه موجب همبستگی، اتحاد و تقویت همدلی میان مسلمانان‌ می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم آغاز ساخت مصلی زاغمرز بهشهر، ‌با بیان اینکه نماز ‏جمعه‌ها همواره به عنوان مهم‌ترین مراکز سیاسی و عبادی محسوب ‏می‌شوند اظهار داشت: بهترین عبادت نماز است و نماز جمعه موجب همبستگی، انسجام و اتحاد میان مسلمانهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نماز جمعه حلقه وصل میان مردم و مسئولان است و از  تریبون نماز جمعه می توان صدای مردم را به گوش مسئولان رساند همچنین علاوه بر پیگیری مطالبات مردم، نقش نظارتی سازنده ای برای مسئولین دارد.

لائینی بیان داشت: هر مسلمان وظیفه دارد به نحوه چگونگی کسب مال و راه هزینه آن دقت کند همچنین باید به کسب روزی حلال درزندگی توجه کنیم و در راه خدا به نیازمندان و همنوعان خود کمک کنیم.

وی یادآورشد: پیامبران و امامان انسانهای برگزیده و شایسته برای هدایت انسانها بودند باید برای رسیدن به سعادت منش و رفتار ائمه اطهار را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به انتخاب درست نام فرزندان گفت: پدران و مادران در نامگذاری اسامی فرزندان خود دقت کنند همچنین خانواده ها در تربیت فرزندان‌ به مسائل دینی و اسلامی دقت کنند

امام جمعه زاهدان: عدم وجود مراکز درمانی و پزشکی استاندارد در شهرستان چابهار تاسف بار استامام جمعه همدان: آیت‌الله موسوی‌اصفهانی ‌حوزه علمیه همدان را متحول کردامام جمعه زاهدان: فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گسترش یابدامام جمعه ساری خاطرنشان کرد: نماز جمعه از همه نمازهای واجب مهمتر است و مصلا پایگاه انقلاب اسلامی؛ یک‌ بنگاه معنوی، فرهنگی و عبادی است و اهدای 5 هزار متر زمین برای ساخت مصلا زاغمرز اقدامی خداپسندانه است که امیدواریم این سنگر انقلاب پایگاهی جهت تربیت حافظان انقلاب و اسلام باشد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح سه‌شنبه در شورای اقامه نماز ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به تاکید ائمه بر اقامه نماز اول وقت اشاره و اظهار کرد: اقامه نماز، موجبات افزایش وجدان‌کاری و تعهد سازمانی را فراهم آورده و در نهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی بر تقویت امکانات و تسهیلات لازم برای اقامه نماز در گمرکات استان تاکید کرد و گفت: گمرک همواره توجه ویژه ای به اقامه نماز داشته و خوشبختانه گمرک بوشهر و گمرکات استان از امکانات مناسبی در این بخش برخوردار هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز بر لزوم تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز در سطح ادارات و در سطح جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام عباس خشنود به وضعیت اقامه نماز در ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته وضعیت اقامه نماز در دستگاههای اقتصادی استان از وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سایر دستگاه ها در بخش های مختلف برخوردار است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های ادارات در خصوص برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر ضرورت اجرایی شدن مواد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 6093039

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند