Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو مازندران با حضور محسن رضوی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شد که در پایان رای گیری، سیدجواد قاسمی با کسب ۲۶ رای از ۳۲ رای ماخوذه بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

سیدمهرداد یعقوبی دیگر کاندیدای این انتخابات, ۴ رای اعضای مجمع را کسب کرد.

رضوی پس از برگزاری انتخابات با تبریک به رئیس جدید هیات شنا، شیرجه و واترپلو، گفت: چهار بار حضور وزیر ورزش و جوانان در مازندران و در این مدت کوتاه نشان از اهمیت ورزش این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌گوید: نداشتن استخر ۵۰ متر در استان ورزشی مازندران یک دغدغه جدی است و معتقدم این استان باید شناگران ملی پوش زیادی را تحویل ورزش ملی بدهد.

به گفته رضوی از سال آینده مربیان درجه، در کلاس مربیگری مختص کودکان شرکت خواهند کرد تا شاهد ساماندهی در آموزش کودکان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شنا هیات شنا مازندران ورزش و جوانان مازندران شیرجه و واترپلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد