Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@08:25:23 GMT

کتاب خوب نوشته شود خوانده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۵۰۲۳

کتاب خوب نوشته شود خوانده می‌شود

حدیث لزر غلامی؛ نویسنده، شاعر و فیلم‌نامه‌نویس با بیان اینکه کتاب باید به جان مردم بنشیند، معتقد است برای ترویج کتاب‌خوانی باید کتاب خوب نوشته شود.  

این نویسنده و شاعر در خصوص افزایش علاقه مردم به سمت کتاب‌خوانی، می گوید: ما برای اینکه مردم نان بخرند چه می‌کنیم؟ هیچ ‌کار! غیر از اینکه مردم می‌دانند که به خوردن نان نیاز دارند و نانی هم که خوب پخته شود خریدار خودش را دارد! کتاب هم همین است!  
مردم باید لمس کنند که کتاب واقعاً می‌تواند زندگی آنان را تغییر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها باید این تغییر را به چشم ببینند و با گوشت و پوستشان لمس کنند.  
به باور نویسنده رمان «روبی» باید کتاب در ژانرهای مختلف به خصوص برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شود و بچه‌ها با کتاب‌هایی که آزادانه انتخاب کرده‌اند بزرگ‌ شوند. لزر غلامی در عین حال تأکید می‌کند: البته همان ‌طور که نان خوب باید پخته شود، کتاب هم‌ باید کیفیت خوب داشته باشد.  
لزر غلامی با اشاره به اینکه کتاب خوب باید تبلیغ شود تا دیده شود، می‌گوید: شما حتماً اصطلاح «کتاب‌خور» ‌ها را شنیده‌اید! کتاب خوانده نمی‌شود، کتاب برای اینکه به جان بنشیند باید خورده شود و برای اینکه خورده شود باید باکیفیت باشد و مثل هر کالای دیگری نیاز به سرمایه‌گذاری و تبلیغ گسترده دارد!  

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نقش ما» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم نوشته امیرحسین طالب علی به‌تازگی توسط منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکارها و راهبردهای مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

کتاب مورد اشاره ۵ فصل را درباره مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید شامل می‌شود.

این‌کتاب در ۸۰ صفحه چاپ شده است.

کد خبر 6091109 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟ (اینفوگرافی)
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟