Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: بعد از نتایج اخیر، هیات مدیره باشگاه به این نتیجه رسید که وضعیت بررسی شود. علیرغم زحمات زیاد رسول خطیبی برای صعود و دو نیم فصلی که تیم را در لیگ برتر هدایت کرد، با توجه به عدم رضایت هیات مدیره از نتایج اخیر قرار شد به صورت توافقی قطع همکاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسات بعدی هیات مدیره در خصوص گزینه‌ها بود که بعد از بحث و بررسی، سیدمهدی رحمتی با توجه به برنامه‌ای که داشت به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد. از این انتخاب راضی هستیم و تصمیم اکثریت هیات مدیره است.

نه خطیبی در کار ما دخالت و نه ما در کار او دخالت کردیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد اینکه پس از شکست 4 بر صفر مقابل ذوب‌آهن شایعاتی مبنی بر اختلافات درونی تیم مطرح شدند، گفت: فشار روی همه ارکان تیم وجود دارد. اتفاقی که مقابل ذوب آهن افتاد هم اوج فشار بود. بازیکن و مربی پرخاشگری کردند. بازیکن با استرس بازی می‌کرد ولی هیچ کوتاهی از جانب بازیکنان و کادرفنی ندیدیم. همه برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کردند اما تکراری شدن باخت ها و مساوی‌های مکرر از نظر روحی و روانی روی آن‌ها اثر گذاشته بود. دچار استرس بودند ولی به این باور نرسیدیم که کسی قصد وغرضی داشته باشد. به همه بازیکنان اعتماد داریم و از کادرفنی هم همیشه حمایت می‌کنیم.

محرابی در مورد اینکه شایعات دیگری در مورد اختلاف خطیبی با برخی اعضای هیات مدیره به خاطر اعمال نظر و تصمیم در تیم، اظهار داشت: هیچ وقت، هیچ کدام از اعضای هیات مدیره در کار تیم دخالت نکرده، دخالت نمی‌کند و دخالت نخواهد کرد. این اعتقاد را داریم که صفر تا صد اختیارات مستطیل سبز با سرمربی و کادرفنی است. به همین مقدار هم اجازه نمی‌دهیم کادرفنی در مسائل مدیریتی دخالت کند. هرکسی باید چارچوب وظایف خودش را حفظ کند. نه خطیبی در کار ما دخالتی داشته و نه ما در کار او، این‌ حرف‌ها در حد سوتفاهم است.

جلالی انتخاب نشد اما به انتخاب ما تبریک گفت

وی در مورد گلایه‌های صمدمرفاوی از مذاکره با رحمتی و پورموسوی، گفت: صمد مرفاوی از پیشکسوتان خوب و مربیان با دانش فوتبال کشور است. مرفاوی ملی پوش بوده و باید به او احترام بگذاریم. اما صاحب تجربه است و می‌داند که هیچ باشگاهی با یک نفر صحبت نمی‌کند. به هیچ فردی هم که طرف مذاکره است، تضمین نمی‌دهد. اول فصل هم ما با 23نفر از بزرگان صحبت کردیم که یکی از آن‌ها مرفاوی بود.

مدیرعامل آلومینیوم اراک تصریح کرد: یکی از این بزرگان بعد از انتخاب خطیبی برایم پیام فرستاد و گفت بهترین انتخاب را انجام دادی. اگر من هم بودم این انتخاب را در این شرایط انجام می‌دادم چون در آنجا کارکرده، شناخت و انگیزه دارد. او از نظر من خیلی بزرگتر شد که استاد مجید جلالی است. آدم اینطور بزرگ می‌شود و ما باید یاد بگیریم. وقت گذاشته، جلسه گذاشتیم، حدود دو ساعت صحبت کردیم اما انتخاب نشده و بعد به ما برای انتخابی که کردیم تبریک می‌گوید. این یعنی اوج معرفت، کسوت و رفتار اخلاقی در ورزش، من به چنین تفکری تعظیم می‌کنم.

محرابی در خصوص اینکه مرفاوی اعلام کرده اینکه مدیران آلومینیوم به او گفته بودند اگر فشاری از جانب کارخانه نباشد سرمربی خواهد شد اما پس از صرف ناهار اعلام شده شما برودی خبرتان می‌کنیم، گفت: مساله فشار کارخانه را به شدت تکذیب می‌کنم. ما اعضای هیات مدیره فقط مذاکره کردیم و تصمیم را در نشست چندساعته باشگاه گرفتیم. هیچ مذاکره کننده‌ای به هیچ عنوان با هیچ مذاکره شونده‌ای کارش را قطعی نمی‌کند. فقط چند گزینه داریم، به ترتیب برنامه صحبت می‌کنیم و بعد به جمع بندی می‌رسیم. اینطور نیست که مثلا با 5نفر صحبت کنیم و به همه آن‌ها بگوییم شما سرمربی هستید. فقط سوالاتمان را می‌پرسیم. زمانی شما یک گزینه دارید و مثلا می‌گویید من می‌خواهم با صمد مرفاوی ببندم. از او دعوت می کنید و آنجا توافق می‌شود. ما مذاکره کردیم و برنامه‌ها را گرفتیم.

وی افزود: اعمال نظری از جانب هیچ کس وجود نداشته، به آقایان هم گفتیم اگر انتخاب شوید هیچ کس شما را به ما سفارش نکرده است. نه هوادار، نه مدیر، نه وزیر و نه وکیل، شما بر اساس شایستگی خودتان انتخاب شدید بنابراین خودتان را بدهکار کسی ندانید. کسی به شما زنگ نزند بگوید من سفارش کردم. ما تصمیم می‌گیریم و هیچ کس دیگری در این مورد دخالت نمی‌کند. در فضایی که داریم کسی برای این کارها ورود نمی‌کند. از کارخانه به مجموعه ما کاری ندارند و نمی‌گویند چه کسی را انتخاب کنید. فقط می‌گویند تصمیم درست بگیرید.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا به آینده تیم با حضور مهدی رحمتی خوشبین است، عنوان کرد: ان‌شاالله. با این انگیزه‌ و ارتباطی که از گذشته با بازیکنان دارد. رحمتی با تعدادی از آن‌ها همبازی بوده، یک چهره ملی و دوست داشتنی است. جوان است و علاوه بر ارتباط خوب با بازیکنان، کادرخوبی هم دارد.

به انتخاب رنگی اعتقادی ندارم

محرابی در مورد اینکه با توجه به انتخاب‌های متعدد باشگاه آلومینیوم برخی معتقدند این باشگاه رابطه خوبی با استقلال دارد، گفت: نه، واقعا اینطور نیست. من اصلا اعتقادی به این ندارم که رنگی انتخاب می‌کنیم. ما به وضع موجود نگاه می‌کنیم. شاید ساختار باشگاه استقلال طوری بوده که مربی زیاد تربیت کرده است. ما به نیاز و آنچه که لازم داریم نگاه می‌کنیم. سیزده سال پیش مدیرعامل این باشگاه بودم و با جواد زرینچه به نتیجه رسیدیم. سه سال پیش هم از چند گزینه به سیدمجتبی حسینی و محمود فکری رسیدیم که هیات مدیره فکری را انتخاب کرد. آن زمان هم به من گفتند چرا فقط به دنبال استقلالی‌ها می‌‌روی؟ گفتم من اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم.

وی افزود: فکر می‌کنم تقریبا نیمی از تیم‌های لیگ مربی استقلالی دارند و تعداد خیلی زیادی هم بیرون هستند. به نظر می‌رسد استقلالی‌ها بیشتر مربی تربیت کردند. آن‌ها لیگ را گرفته‌اند! ما چکار کنیم؟! وضع موجود این است. ضمن اینکه باید کسی را می‌آوردیم که کاریزما داشته باشد و بتواند با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کند تا از نظر روحی و روانی تیم را از این حالت خارج کند. رحمتی به نظر ما این ویژگی ها را دارد. البته کسوت مرفاوی بیشتر است اما در جمع بندی به این نتیجه رسیدیم. قرارمان با او کسب رتبه تک رقمی است. اگر سهمیه هم بگیرد که دستش درد نکند. قرارمان با خطیبی هم همین بود. امسال رتبه تک رقمی، سال بعد به امید خدا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا. ما هم در این فاصله می‌توانیم زیرساخت‌ها و سخت افزارهایمان را بهتر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدمهدی رحمتی حمید محرابی آلومینیوم اراک مدیرعامل آلومینیوم اراک هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود

اسماعیل حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه فولاد خوزستان بار دیگر متوقف شد تا به رده چهاردهم جدول رده‌بندی سقوط کند، اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های فولاد خوزستان برابر آلومینیوم اراک برگزار شد. فولاد از فرصت‌ها گلزنی متعدد خود یک گل ساخت و آلومینیوم هم یک موقعیت در کل بازی داشت و همان موقعیت تبدیل به گل شد. استرس و اضطراب ناشی از شرایط جدولی که در موقعیت سختی هستیم باعث شد تا بازیکنان نتوانند از این موقعیت‌ها به گل برسند. بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی مقابل تراکتور و دیگر تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره صحبت‌های عبدالله ویسی پس از دیدار با آلومینیوم که همراه با اعتراض شدیدی بود و کمیته انضباطی او را برای ادای توضیحات فراخواند، گفت: الان پایین جدول شرایط خیلی حساس شده و تیم‌ها برای بقا می‌جنگند. یک مقدار باید نظارت بر روی داوری‌ها بیشتر باشد که خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود. منظور دقیق صحبت‌هایی را که ویسی کرد متوجه نشدم ولی حتماً با او صحبت می‌کنم، چون او بعد از آنکه تیمش برد را از دست داد بسیار عصبانی و ناراحت شد.

حاجی زاده در واکنش به اینکه ویسی گفته بود «نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد.» تصریح کرد: فصل بدی را برای فوتبال خوزستان پشت سر می‌گذرانیم. سه تیم انتهای جدولی خوزستانی هستند. صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان مستحق موفقیت‌های بیشتری هستند. سابقه نداشته سه تیم خوزستان، استانی که نماد فوتبال ایران هستند در خطر سقوط باشند. سر همین مسائل نیاز بیشتری به نظارت بر داوری‌های مسابقات داریم تا حق هیچ تیمی ضایع نشود و فوتبال را عادلانه دنبال کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • فصل جدید آبی
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی