Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:10:44 GMT

مصدومیت دوکودک در پی بازی با نارنجک دستی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۵۲۷۰

مصدومیت دوکودک در پی بازی با نارنجک دستی

آقای محمد جمشیدی گفت: ساعت ۰۰:۲ دقیقه بامداد در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵مبنی مصدومیت دوکودک (مذکر ۱۳ ساله، مونث ۱۰ ساله) در پی بازی با نارنجک دستی به آدرس اختر آباد خبر دادند که بلافاصله نیرو‌های عملیاتی از ایستگاه ۱۲۶ به محل حادثه اعزام شدند و افراد مصدوم را تحویل عوامل اورژانس و موقعیت حادثه را ایمن سازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج  برای امدادرسانی به این حادثه ۲ نفر نیروی عملیاتی و ۱ دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چهارشنبه سوری آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • منتظر محمد مصدوم شد