Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، اسدالله عباسی در جریان بازدید از ورودی استان در محدوده شهرستان رودبار و تدابیر انجام شده برای تسهیل تردد هموطنان در آستانه فرارسیدن نوروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال شاهد حضور گردشگران زیادی به گیلان خواهیم بود و در راستای بهبود خدمات سفر و آماده‌سازی استان برای میزبانی از مسافران نوروزی، با قید فوریت قرارگاهی تشکیل و موضوعات مرتبط با خدمات سفر بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلان ، توجه به موضوع ترافیک و نیز فعالیت هرچه بهتر دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان را امری ضروری خواند و بیان کرد: باید با هم‌افزایی و تعاملات بین بخشی خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه شود.

استاندار گیلان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در ایمنی سفر و سلامت جان هموطنان با اهمیت دانست و از مسافران نوروزی نیز خواست با توجه به موضوع یادشده، در کاهش ترافیک و تصادفات رانندگی نقش‌آفرینی کنند.

عباسی با اشاره به شیوع کرونا طی ۲ سال گذشته خاطرنشان کرد: گرچه در زمان حاضر شاهد کاهش شمار مبتلایان هستیم و واکسیناسیون نیز در حد قابل قبولی است، اما ملاک انجام سفرهای نوروزی، مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست و از همه هموطنان می‌خواهیم مراعات توصیه‌های بهداشتی را به طور جدی موردنظر قرار دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی، رئیسان پلیس راه و راهور استان و نیز مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و عضو ستاد تسهیلات سفر نیز که در این بازدید دکتر عباسی را همراهی می‌کردند، گزارشی از تدابیر اندیشیده شده در خصوص تسهیل آمد و شد مردم و هموطنان بیان کردند.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان مسافرت نوروز گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان مسافرت رشت استانداری گیلان مسافرت نوروز گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است