Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، اچ‌بی‌اومکس تریلر «توکیو وایس» را منتشر کرد. این تریلر اولین تصاویر از سریال جنایی در دست انتشار ساخته مایکل مان را نشان می‌دهد.

این سریال که با اقتباس از خاطرات جیک آدل‌استاین روزنامه‌نگار آمریکایی درباره عملیات پلیس توکیو ساخته شده با بازی انسل الگورت در نقش آدل‌استاین شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیک آدل‌استاین ۱۲ سال دبیر بخش جنایی روزنامه یومیوری شیمبون، بزرگ‌ترین روزنامه ژاپن بود و تحقیقات جنایی را در دهه ۱۹۹۰ به صورت مستند دنبال می‌کرد.

کن واتانابه دیگر بازیگر این سریال است که در کنار ریچل کلر، الا رامپ، رینکو کیکوچی و هیداکی ایتو در آن نقش آفرینی کرده است.

از سال ۲۰۱۹ ساخت این سریال با بازی الگورت در نقش اصلی مطرح شد. امی واینر و مایکل مان بعدتر به عنوان تهیه کننده و کارگردان قسمت اول قرارداد این سریال را امضا کردند.

مایکل مان آخرین بار سال ۲۰۱۵ برای فیلم اکشن «بلک‌هت» با بازی کریس همسورث روی صندلی کارگردانی نشسته بود.

این کارگردان که به عنوان یکی از فیلمسازان استاد در زمینه ژانر جنایی مدرن شناخته می‌شود سازنده فیلم‌هایی چون «مخمصه» با بازی رابرت دنیرو و ال پاچینو است.

مان همچنین کارگردانی «میامی واس» را انجام داده و تهیه‌کننده اجرایی سریال درام کوتاه اچ‌بی‌او با عنوان «لوک» بوده است.

جی.تی. راجرز نویسنده و خالق این سریال آن را بر مبنای کتابی با نام «توکیو وایس: بررسی یک خبرنگار آمریکایی درباره پلیس در ژاپن» نوشته است.

سه قسمت نخست «توکیو وایس» ۷ آوریل ۲۰۲۲ از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

کد خبر 5447511

منبع: مهر

کلیدواژه: مایکل مان سریال خارجی توکیو شبکه اچ بی او درگذشت چهره ها تئاتر ایران علیرضا غفاری موسیقی پاپ فیلم کوتاه حوزه هنری فیلم سینمایی سازمان صداوسیما مجری تلویزیون آلبوم موسیقی فیلم موقعیت مهدی هنرمندان تئاتر حضور هنر ایران در جهان فیلم شادروان مایکل مان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان

به گزارش صدای ایران از ایسنا، در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.


دیگر خبرها

  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد