Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: رفع مشکلات ترافیکی بیرجند نیازمند احداث تقاطع غیرهمسطح است

 به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ علیرضا عباس زاده در آیین افتتاح بوستان خطی مهر و آیلند خیابان ظفر بیرجند اظهار داشت: باید پروژه‌های مورد نیاز و شاخص شهر بیرجند شناسایی و اهتمام ویژه شهرداری بیرجند و با همکاری استانداری تکمیل این طرح‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تفاوت بین شمال و جنوب شهر بیرجند جزو معظلات و مباحث اجتماعی بیرجند است که نیازمند فرهنگ‌سازی است، اضافه کرد: شهر بیرجند از امکانات و زیرساخت‌های رفاهی خوبی برخوردار نیست که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی است.
عباس‌زاده عنوان کرد: مرکز رفاهی، شهربازی و پارک آبی مدرن و مراکز تفریحی پیشرفته برای حدود یک میلیون جمعیت استان در شهر بیرجند به عنوان مرکز استان نیاز داریم و احداث آن جزو وظایف ما در مدیریت شهری است.
وی گفت: برخی مسائل و معضلات مدیریت شهری از جمله وجود صنوف آلاینده را در شهر بیرجند داریم که انتقال آن جزو تکلیف قانونی مدیرت شهری است، باید با همکاری شهرداری و شورای شهر بیرجند اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه انتقال پادگان صفر۴ بیرجند از دغدغه و درخواست شهروندان بیرجند است، اضافه کرد: انتقال پادگان در دست بررسی است و اقدامات لازم در حال انجام است.
عباس‌زاده عنوان کرد: در بهره‌برداری خوب و مناسب از منطقه بند دره بیرجند دچار مسائل و مشکلاتی هستیم، معضلات مالکیتی، اجرایی و عملیاتی در طرح وجود دارد که باید با همراهی شهرداری به نفع شهروندان برای استفاده عمومی این مجموعه به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.
وی با بیان اینکه اولویت شهر بیرجند در اجرای طرح‌های عمرانی به خصوص پروژه کوچک مقایس مشخص و اجرایی شود، اضافه کرد: در مدیریت شهری وظیفه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در کنار هم داریم که باید در راستای توسعه همه این موارد حرکت کنیم و نباید در کنار کارهای عمرانی از کارهای فرهنگی غافل شویم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: زیبنده نیست که مردم در شهر بیرجند از امکانات اولیه رفاهی برخوردار نباشند از هیچ کمکی در راستای مدیریت شهر بیرجند دریغ نخواهیم کرد و همکاری لازم را خواهیم داشت.
عباس‌زاده با اشاره به اینکه سفر رییس جمهوری و هیات دولت به خراسان جنوبی و اینکه این سفر مصوبات خیلی خوبی برای استان در پی داشته است، اضافه کرد: در حوزه مدیریت شهری هم برکات این سفر با تخصیص اعتبار خودش را نشان خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شاخص شهرداری شورای شهر خراسان جنوبی فرهنگی و اجتماعی رییس جمهوری دولت تقاطع غیرهمسطح خراسان جنوبی مدیریت شهری شهر بیرجند مدیریت شهر عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از امروز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز شده است.

تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد و در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • صنایع عسلویه مشکلات شدید ترافیکی برای «شیرینو» به وجود آورده است
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد