Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌اعلام کرد: رژیم مستبد آل‌سعود مصداق بارزی از اسلام آمریکایی در منطقه است،سکوت نهادهای مدعی حقوق بشر دیگر نمی‌تواند ادامه پیدا کند، حقیقت انحراف و تزویر آنان بر همه آزادیخواهان جهان آشکار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ی شدید الحنی به اعدام های اخیر عربستان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به این شرح است: اقدام سبعانه رژیم مرتجع و جنایتکار سعودی در اعدام جمعی از شیعیان مظلوم و برخی افراد فعال مذهبی و اجتماعی، بار دیگر حماقت و رذالت حکام سفاک سعودی را آشکار کرد.

بیانیه معاونان فرهنگی دانشگاهها در محکومیت جنایات آل سعودتجمع حوزویان قم در حمایت از شیعیان مظلوم عربستان/ شعار مرگ بر رژیم آل سعود در شهر خون و قیام طنین انداز شد + تصاویر

رژیم مستبد آل سعود مصداق بارزی از اسلام آمریکایی در منطقه است، و در حالی که هنوز آتش فتنه گری هایش در یمن و سوریه و عراق و دیگر بلاد اسلامی شعله ور است و جان و مال مسلمین را می‌سوزاند، بار دیگر دست به جنایت جدیدی زد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن جنایات ضد انسانی این رژیم اعلام می‌دارد: کاخ ستمگری حکام ظالم و ستمگر فرو خواهد پاشید و طبل رسوایی آنان در گوش جهانیان نواخته خواهد شد «و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

سکوت و دروغ پردازی‌های نهادهای مدعی حقوق بشر که سالهاست جای جلاد و شهید را عوض کرده‌اند، دیگر نمی‌تواند ادامه پیدا کند، چرا که حقیقت انحراف و تزویر آنان اینک بر همه‌ی آزادیخواهان جهان آشکار شده است.

رژیم آل سعود بداند علی رغم میل باطنی آنان، جبهه سرافراز مقاومت و آزادیخواهان و حق طلبان، پرچم عزت و عظمت اسلامی را در حرمین شریفین به اهتزاز در خواهند آورد و این وعده‌ی خدای قادر متعال محقق خواهد شد «ألَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ.»

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه مدرسین آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی

آفتاب‌‌نیوز :

یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفتگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفر‌هایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر