Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در جریان بررسی لایحه تعیین نرخ ورودیه و حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ‌های عمومی شهرداری اظهارداشت: نرخ پارکینگ‌ها باید همسان باشد و قانونی اجرا شود، همچنین علاوه بر اتحادیه، نرخ باید در شورای اسلامی شهر تهران نیز تایید شود که این موضوع بسیار ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آغاز سال آینده اتحادیه‌ها دعوت شوند و نرخ ها توسط شورای شهر تعیین و اعلام کند و اتحادیه ملزم به اجراست شهرداری برای پارکینگ ها یارانه می دهد و هزینه های شهرداری بیشتر از درآمدهای آن است.

همچنین سید جعفر تشکر هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در این زمینه گفت: نرخ پارکینگ های عمومی شهرداری تهران برابر تعرفه های مصوب شورا است و پارکینگ های عمومی شخصی نیز توسط اتحادیه نرخ گذاری می شوند و دوگانگی در نرخ گذاری وجود دارد.

وی گفت: نرخ پارکینگ‌های شهرداری پایین‌تر از پارکینگ‌های شخصی است.

در ادامه سید مجتب شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه حداقل افزایش ۲۵ درصدی برای تعرفه پارکینگ‌ها پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: بهتر می شد اگر می‌توانستیم هزینه استفاده از خودروهای شخصی را نسبت به خودروهای عمومی افزایش دهیم.

سرانجام این لایحه با رای مثبت شورای شهری ها به تصویب رسید.

منبع: نماینده

کلیدواژه: پارکینگ شورای شهر شهرداری نماینده پارکینگ ها شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: ظرفیت پارکینگ‌های مسکن مهر و ۲ پارکینگ شهرداری در پشت باغ فین تکمیل شد و به همین دلیل، ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر به بلوار امام رضا و آزادراه امیرکبیر به سمت روستای دره برای مدت چند ساعت مسدود شده بود.

سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در حال حاضر این جاده ها بازگشایی شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • پیش‌بینی آغاز تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده 
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است