Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در تابستان آتی به دنبال تقویت سه پست از ترکیب خود خواهد بود، اما گویا به دلایل اقتصادی در این امر با مشکل مواجه شده است

بایرن مونیخ به دلیل ضرر‌های ناشی از بحران همه گیری، دچار مشکل در فرایند تمدید قرارداد بازیکنان خود و فعالیت در بازار نقل و انتقالاتی آتی در تابستان شده است.

طرفداری | با منتشر شدن حساب‌های مالی بایرن مونیخ در فصل 21-2020، مشخص شد این باشگاه که قبل از دوران همه گیری و در فصل 19-2018 درامدی بالغ بر 750 میلیون یورو و 52 میلیون یورو داشته، در فصل 21-2020 درامدش به 643 میلیون یورو رسیده و تنها موفق به کسب 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیون یورو سود شده است.
حال به نظر می‌رسد با ادامه یافتن محدودیت‌های دوران همه گیری در آلمان در طول این فصل، این باشگاه در وضعیت بحرانی‌تر قرار گرفته باشد. با توجه به این موارد، کری هاو خبرنگار اشپورت آینتس به بررسی برنامه‌های نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ پرداخته است.

همچنین بخوانید: بایرن مونیخ در آستانه تبدیل به یک باشگاه فروشنده

یولیان ناگلزمان خواهان تقویت ترکیب بایرن مونیخ برای فصل آینده است. حسن صالح حمیدزیچ هم اکنون به طور خاص تقویت سه پست را در ترکیب این تیم، در نظر دارد.

یک مدافع همراه با ویژگی‌های رهبری برای کنترل خط دفاع

با خروج نیکلاس زوله و پیوستن او به بروسیا دورتموند در تابستان آتی به صورت آزاد، بایرن مونیخ به دنبال جایگزینی برای این مدافع است. در حال حاضر برای فصل بعدی، تنها لوکاس هرناندز، بنجامین پاوار و دایوت اوپامکانو به عنوان بازیکنان اصلی خط دفاعی شناخته می‌شوند. همچنین آینده تانگوی نیانزو و کریس ریچاردز فعلا مشخص نیست. سران بایرن به این موضوع آگاه هستند که از زمان خروج داوید آلابا، فقدان یک رهبر در خط دفاعی بایرن احساس می‌شود. بایرن خواهان به خدمت گیری بازیکنی است که نه تنها سطح بالایی داشته باشد بلکه به خوبی بتواند با دیگران ارتباط برقرار کند. گلیسون برمر که مدت زیادی در لیست باواریایی‌ها قرار دارد، گزینه مناسبی تلقی می‌شود. اما به دلیل هزینه 20 تا 25 میلیونی که انتقال این مدافع برزیلی در بر دارد، امکان دارد این باشگاه از انتقال او صرف‌نظر کرده و به سراغ ماتیاس گینتر مدافع بروسیا مونشن گلادباخ برود.

دلیل این تصمیم تنها به مربوط به دلایل اقتصادی و آزاد بودن گینتر در تابستان آتی است. این موضوع را نیز نمی‌توان رد کرد که آنتونیو رودیگر باری دیگر تبدیل به یکی از گزینه‌های بایرن شود. اما با توجه آشفتگی پیرامون این باشگاه و حقوق درخواستی این بازیکن 29 ساله، انتقال این بازیکن در وضعیت پیچیده‌ای قرار دارد. رودیگر از آندریاس کریستنسن که به احتمال زیاد به بارسلونا بپیوندد و بایرن مونیخ به دلیل حقوق درخواستی‌اش از جذب او صرف‌نظر کرد، حقوق بیشتری را می‌خواهد.

یک مدافع راست هجومی و قدرتمند

پست دفاع راست، سال‌هاست که برای سران بایرن مونیخ، دردسر ایجاد کرده است. از آنجایی که بنجامین پاوار ترجیح می‌دهد به عنوان مدافع وسط بازی کند و بونا سار کیفیت لازم برای قرارگیری در ترکیب بایرن مونیخ را ندارد، ناگلزمان خواهان بازیکنی مانند آلفونسو دیویس در سمت راست است که بتواند از او در سیستم مورد علاقه خود، 3-4-3 استفاده کند. با این حال شنیده می‌شود سران بایرن نمی‌خواهند بیش از 20 میلیون یورو برای این پست هزینه کنند. به همین خاطر جذب بازیکنانی مانند ریدله باکو، یرمی فریمپونگ، سرجینیو دست دشوار خواهد بود. گزینه‌ای که بایرن زیر نظر دارد، اخیرا طبق گزارش اسکای دیجید اسپنس است، اما تاکنون هیچ مذاکراتی با این بازیکن انجام نشده است.

تولیسوی جدید برای خط هافبک

سران بایرن انتظار جدایی کورنتین تولیسو و مارک روکا را برای فصل آینده دارند. به همین خاطر آن‌ها به دنبال هافبکی با قدرت بدنی و پتانسیلی بالا هستند که بتواند با لئون گورتسکا رقابت کند. به عبارت یک تولیسوی جدید اما با مصدومیت کمتر! گزینه‌ای که در چند روز مطرح شده، رایان خرافنبرخ است. اما دیگر باشگاه‌های بزرگ مانند رئال مادرید، به این بازیکن علاقه دارند. آژاکس برای فروش بازیکن خود، خواهان مبلغی در حدود 30 میلیون یورو است. اما با توجه به اینکه بایرن به دلیل بحران کرونا و خروج بازیکنانی مانند آلابا به صورت آزاد، متحمل ضرر بسیاری شده، آزاد عمل مالی این باشگاه کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این موارد، بایرن برای تمدید قرارداد بازیکنانی مانند سرژ گنابری، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی به پول نیاز دارد و همچنین با خروج نیکلاس زوله و کورنتین تولیسو به صورت آزاد از این باشگاه، آن‌ها باری دیگر از این مورد زخم خواهند خورد.

اخبار داغ 

واکنش علی دایی به گزارش صدا و سیما در گفتگو با طرفداری: من بدهی مالیاتی دارم؟ این یک دروغ بزرگ است سردار آزمون باید به روسیه بازگردد / ادعای رسانه روسی مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو تبریک روماریو به کریستیانو رونالدو: تو قطعا یکی از بهترین های تاریخ خواهی بود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ میلیون یورو سران بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم