Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رویانیان می گوید حامد لک باز هم می تواند دروازه بان شماره یک سرخ ها باشد

محمد رویانیان معتقد است پرسپولیس دربی را به سود خود به پایان می برد.

به گزارش طرفداری، محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص پیش بینی اش از دربی پیش رو به ایلنا گفت:

آرزوی ما برد پرسپولیس در دربی است. این تیم در این چند سال توانمندی‌های خودش را نشان داده و مطمئن هستم دربی را برنده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه خیلی ها معتقدند برنده این دربی قهرمان لیگ برتر خواهد شد تصریح کرد:

این یک اصطلاح بین فوتبالی هاست و از همین جا اعلام می کنم جوجه را آخر پاییز می شمارند. تا وقتی چیزی به صورت قطعی مشخص نشده نباید در مورد آن حرف زد و فعلاً برای صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است.

رویانیان در خصوص اینکه قرار است تماشاگر به ورزشگاه بیاید افزود:

این یک اتفاق خوب است و امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند البته معتقد هستم می‌شد حتی تماشاگر بیشتر از این هم بیاید. قشنگی فوتبال به حضور تماشاگرانش است و حیف است چنین بازی مهمی که کلی علاقه مند دارد بدون تماشاگر یا با حضور حداقلی برگزار شود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص اینکه در صورت برد این تیم به اعضای تیم پاداش می دهد یا خیر خاطر نشان کرد:

درویش به عنوان مدیرعامل این کار را انجام خواهد داد و ما هم معنوی حمایت تبریک خواهیم گفت. همین که تیم برنده شود و هواداران پرسپولیس خوشحال شوند فکر می‌کنم بهترین پاداش برای بازیکنان است. 

وی در خصوص اینکه کدام بازیکنان پرسپولیس دربی باز هستند بیان داشت:

جلال حسینی آخر دربی بازها است و تجربه زیادی در این بازی دارد و تجربه او خیلی به کمک تیم خواهد آمد. از طرفی دوست دارم از میان امیری و ترابی و پاکدل یک نفر هم گلزنی کند تا کام هواداران با این پیروزی شاد شود. بازیکنان جدید هم خوب ظاهر شدند و شاید بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

رویانیان در خصوص انتقادهایی که به حامد لک می شود اظهار داشت:

لک در گذشته شایستگی‌های خودش را نشان داده و باز هم می‌تواند مرد شماره یک دروازه پرسپولیس باشد، البته به شرطی که فشار از رویش برداشته شود و امیدوارم با روحیه و انگیزه بالا و کافی به میدان برود و نشان دهد چه گلر توانمندی است.

مدیدعامل سابق پرسپولیس در خصوص اینکه چندی پیش انتقادهایی را به رفتار آجورلو مدیرعامل استقلال داشته و آیا اینکه با وی تماسی داشته است یا خیر گفت:

فرصتی نشده است با هم تماس بگیریم البته ایشان رفتار خودش را تغییر داد. به نظرم کری بدون توهین خوب است زیرا که ما همه مردم ایران هستیم در پایان بازی فوتبال با هم رفاقت داریم.

اخبار داغ 

واکنش علی دایی به گزارش صدا و سیما در گفتگو با طرفداری: من بدهی مالیاتی دارم؟ این یک دروغ بزرگ است سردار آزمون باید به روسیه بازگردد / ادعای رسانه روسی مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو تبریک روماریو به کریستیانو رونالدو: تو قطعا یکی از بهترین های تاریخ خواهی بود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد رویانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد

پیشکسوت پرسپولیس به کادرفنی تیم ملی اضافه شد.

طرفداری | با نظر حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان، محمد انصاری بازیکن اسبق پرسپولیس به کادرفنی این تیم اضافه شد.

محمد انصاری به دلیل چند مصدومیت، خداحافظی زودهنگامی از فوتبال داشت و حالا با ورود به کارفنی، بازگشت دوباره‌ای به فوتبال داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • جلال و مورایس، یک روح در دو بدن
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی