Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فرخشهر از مشارکت هیئت‌های مذهبی در اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی خبر داد و گفت: مشارکت هیئت‌های مذهبی زمینه توسعه برنامه‌های فرهنگی را در شهر فراهم می‌کند.

صادق ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورای شهر تقویمی آماده کرد که مناسبت‌های ملی مذهبی را در آن گنجانده و محوریت برنامه‌هایی که قرار است برگزار شود با این کمیسیون است، اما مسئولیت برگزاری آن را به هیئت‌های متفاوت اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان نیز برگزار شد که مجری این برنامه هیئت مذهبی "نورهل‌العطا" خواهران و دارالقرآن فرخشهر بود، البته اعتبار ۱۰ میلیون تومانی برای این برنامه مشخص شده بود که مقداری از آن توسط هیئت مذهبی "نورهل‌العطا" تأمین شده است و سایر هیئت‌های مذهبی فرهنگی نیز برای اجرای برنامه‌های مناسبتی می‌توانند در حد توان مالی خود مشارکت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر فرخشهر با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای عموم شهروندان در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: در مجموع این برنامه‌ها برای مشارکت و افزایش فعالیت مساجد، حسینیه‌ها، پایگاه‌های بسیج به ویژه فعال کردن هیئت‌هایی که فعالیت کمتری دارند، مد نظر است، زیرا باعث پررنگ‌تر شدن اقدامات فرهنگی و مذهبی در شهر می‌شود.

کد خبر 561789

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری پارلمان شهری جشن روز جوان شوراي شهر شورای اسلامی شهر فرخ شهر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان گفت: در طراحی انجام شده کاربری‌های مختلف ازجمله کاربری خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز در تپه روضه الشهید منظریه پیش‌بینی شده است.
وی افزود: جانمایی‌های و یادمان این تپه به تصویب هیئت امنای شهر شهرکرد رسید و سپس برای تصویب به هیئت شهرستان ارجاع می‌شود.
شهردار شهرکرد بیان کرد: تلاش شده تا طراحی این تپه برگرفته از معماری‌های ایرانی اسلامی باشد تا بتوان این تپه را به یک مرکز فرهنگی ـ مذهبی تبدیل کنیم.
واحدیان گفت: پس از دریافت مصوبات کامل تلاش می‌شود در اسرع وقت عملیات اجرایی توسط شهرداری آغاز شود، اما تسریع در روند انجام عملیات اجرایی همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را نیز می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است