Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری شهر، لطف الله فروزنده در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران درباره سفر شهردار و همراهانش به تاجیکستان با بیان اینکه دو هفته پیش نامه ای ارسال شد که شورای اسلامی شهر نماینده معرفی کند، اظهار کرد: در جلسه بعد از سفر قرار بود نماینده شهرداری حضور داشته باشد تا گزارش خود را ارائه دهد که با توجه به دستورالعمل های آن جلسه، گزارش ارائه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تأکید کرد: اینگونه نیست که شهرداری در این خصوص گزارشی ارائه ندهد؛ همانطور که در جلسه بودجه، شهردار تهران به طور کامل در جلسه حضور داشت.

فروزنده با تأکید بر اینکه شورا ناظر بر شهرداری است، یادآور شد: هر عملکردی در سطح شهر صورت می گیرد از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران است و هر زمانی که شورا اراده کند شهردار حضور خواهد داشت و توضیح خواهد داد.

در ادامه نایب رئیس و مخبر کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه اقدامات لازم درخصوص شورایاری‌ها با تاخیر همراه بود، اظهار کرد: انتظار این بود که به موضوع شورایاری ها در هفته های اول ورود می شد.

جعفر بندی شربیانی افزود: وقتی یک نهاد اجتماعی به نام شورایاری داریم که دو دهه تجربه کسب کرده است، به جای اینکه مشکلات قانونی این نهاد را برطرف کنیم به دنبال ایجاد شبکه های جدید هستیم.

محمد آخوندی نیز در تذکر خود گفت: ما نماینده مردمی هستیم که چهار سال خیلی بد را پشت سر گذاشتند و انتظار دارند به موضوعات اصلی آنها بپردازیم و باید در بیان مواضع مواظب باشیم.

او با بیان اینکه شهرداری جلساتی برگزار کند و در خصوص مباحث مطرح شده پیگیری و مسائل را برطرف نماید، اظهار کرد: مردم به عده ای رای داده اند که از حقوق آنها دفاع کنند.

مهدی اقراریان تأکید کرد: اگر سوالی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر مطرح شود می توان جلساتی را برگزار کرد تا نماینده شورا در این خصوص اطلاع دهد.

کد خبر 664306

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد

گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان حاکیست دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه عصر دیروز به ریاست نقی کریمی رییس شورا و با حضور اعضای شورا، حسین مهدی‌زاده شهردار همچنین اصحاب رسانه با موضوع رای گیری جهت استیضاح یا ابقا شهردار ارومیه تشکیل شد.

در این جلسه شهردار ارومیه به سوالات و انتقادهای اعضای شورای اسلامی پاسخ گفت، و سپس طرح استیضاح وی به رای گذاشته شد که پس از رای گیری، حسین مهدی‌زاده با ۷ رأی موافق و ۴ رأی مخالف شهردار ارومیه باقی‌ماند.

جلسه استیضاح شهردار ارومیه چهار ساعت طول کشید.

شورای اسلامی شهر ارومیه ۱۱ نفر عضو دارد که برای استیضاح شهردار لازم بود طبق قانون دو سوم اعضا شورای موافق استیضاح باشند تا شهردار برکنار شود، اما با توجه به وضع موجود استیضاح رای نیاورد و حسین مهدی‌زاده به عنوان شهردار در سمت خود ابقا شد.

چهارم اردیبهشت ماه امسال در جلسه دویست و شصت و دومین جلسه شورای شهر ارومیه،  اعضا به طرح استیضاح شهردار مرکز استان آذربایجان‌غربی رای داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟