Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حزب اعتماد ملی در پی گردن زدن 81 نفر از سوی دولت عربستان سعودی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه حزب اعتماد ملی به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرحیم 

مردم مسلمان و آزادیخواه ایران  

همانطور که می دانید متاسفانه یک بار دیگر شاهد خشونت و به‌ شهادت‌ رساندن بیش از هشتاد تن از انسان‌های مظلوم و آزادیخواه اعم از شیعه و سنی به دست گروه حاکم بر عربستان به رهبری بن سلمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رژیم که در طول چند دهه حاکمیت‌ بر سرزمین وحی عامل مستقیم و غیر مستقیم قتل و شهادت صدها انسان مظلوم و متدین بوده است و در سال‌های اخیر با تجاوز به سرزمین یمن و انجام ترور منتقدین و مخالفین در بیرون از مرزها و اعدام مخالفین در داخل بر شدت خشونت خود افزوده است، در این ایام عده ای دیگر را بر اساس طبیعت و ذات رژیم‌های استبدادی و اقتدار گرا با اتهام انحرافات عقیدتی و سیاسی به شهادت رساند. 

آنچه‌ که‌ بیش از همه مایه تاسف و تاثر است حمایت دولت‌های به اصطلاح پیشرفته و مدعی دموکراسی و حقوق بشری از این رژیم سفاک و ستمگر است. حاکمان عربستان بدانند که کشتار و قتل انسانهای آزاده و صاحب اندیشه پایان بخش مبارزات حق طلبانه و مقاومت آنان در برابر ظلم و ستم حاکمان جور و ستمگر نخواهد بود، بلکه مایه افشای ماهیت خشونت طلبی و ستمگری آنان و نیز آگاهی و مشارکت دیگر انسانهای آزاد اندیش و آزادیخواه در فرایند مبارزه و مقابله با استبداد و استثمار خواهد بود. مردم مسلمان و مظلوم عربستان و دیگر مناطق جهان نیز نیک می دانند که دست یابی به آزادی و زیست شرافتمندانه انسانی جز از طریق مقاومت و مقابله با ظلم و زور ستمگران به‌دست نخواهد آمد که قرآن نیز می فرماید: اگر خداوند بعضی از مردم را بوسیله بعضی دیگر دفع نمی کرد، زمین را فساد فرا می‌گرفت( بقره ۲۵۱ ) و صومعه ها و دیرها و کشتها و مساجدی که در آن ذکر خدا بسیار می شود همه خراب و ویران می شود(حج ۴۰) .

حزب اعتماد ملی ضمن ابراز تاسف و تاثر از این فاجعه سنگین و محکوم کردن این جنایت، و حمایت از مبارزات حق طلبانه مردم مسلمان در سرزمین وحی و حرم امن الهی، از مردم آزادیخواه و سازمان‌های حق طلب جهان انتظار دارد با محکوم کردن این جنایت مانع از تداوم اینگونه تجاوزات به حقوق انسانی شوند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دموکراسی اعتماد ملی بن سلمان حقوق بشر حزب اعتماد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نیویورک تایمز جمعه شب به نقل از یک مقام صهیونیستی که نامش را فاش نکرد، این خبر را منتشر کرد و افزود که سفر بلینکن در روزهای آتی انجام خواهد شد.

آخرین باری که بلینکن به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد ماه مارس بود یعنی زمانی که آمریکا درباره تبعات حمله به رفح هشدار داد. دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا از آن هنگام تاکنون بارها درباره این حمله هشدار داده است.

سفر بلینکن در شرایطی انجام خواهد شد که هنوز مذاکرات برای برقراری آتش‌بس در غزه به نتیجه نرسیده است. نیویورک تایمز نوشته که گفت‌وگوهای وزیر خارجه آمریکا در سرزمین‌های اشغالی بر آزادی اسرای صهیونیستی متمرکز خواهد بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده‌اند که تل‌آویو مایل است در صورت توافق با حماس بر سر آزادی اسرا و آتش‌بس در خصوص قصد خود برای حمله به رفح تجدید نظر کند.

بر اساس این گزارش، این به معنای پایان جنگ نیست و رژیم صهیونیستی در خصوص اتمام جنگ کوتاه نخواهد آمد.

در همین رابطه رسانه‌های عربی گزارش دادند که مصر به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده که حاضر است در ازای عدم حمله به رفح، مذاکرات آتش‌بس برای توافق با حماس را با میانجیگری خود از سر بگیرد.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با طرح‌های ارتش برای حمله به رفح موافقت کرده اما هنوز برای اجرای آن چراغ سبز نشان نداده است.

دیگر خبرها

  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...