Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آمادگی دو هزار و ۸۸۹ نفر نیرو در ۴۱ پایگاه برون شهری، درون شهری و جاده‌ای جمعیت هلال احمر در عملیات امدادی و خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   بیرجند  ، محمدرضا رضایی صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور به مدت 20 روز در سه محور امداد و نجات، پویش هلال رحمت و خدمات بشر دوستانه ارائه خدمت می‌کنند اظهار داشت: در محور امداد و نجات با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونا پس از دو سال شاهد افزایش چشمگیر مسافرانی خواهیم بود که از مسیر خراسان جنوبی به دیگر استان‌ها از جمله مشهد سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اکیپ‌های فعال پست‌های نوروزی 25 پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار هستند که با 11 مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در مجموع 41 پایگاه در این مدت فعالیت خواهند داشت.مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خدماتی از قبیل پویش ملی برفت، عکس و فیلم کوتاه بشردوستی، فضای دوستدار کودک، خدمات آموزشی و مهارتی، مسابقه فرهنگی، خدمات زیست‌محیطی، خدمات فرهنگی، ویژه برنامه‌های مناسبتی و نیز خدمات اکیپ‌های سحاب به مسافران ارائه می‌شود گفت: رزمایش طرح ترافیکی نوروز 1401 نیز امروز با حضور و مشارکت دستگاه‌های مختلف در محل قرارگاه پلیس راه استان برگزار شد.

رضایی افزود: با توجه به اهمیت محیط زیست در طرح نوروزی هلال احمر خدمات زیست‌محیطی نیز مورد توجه قرار گرفته و اکیپ سحاب با دوچرخه برای آگاه‌سازی و خدمات امدادی و ایمنی در مناطق پرخطر فعالیت خواهد داشت که هدف اصلی از اجرای این طرح ارتقای سلامت، همدلی و تامین نشاط اجتماعی است.

وی گفت: در راستای خدمات بشردوستانه به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طرح پویش هلال احمر راه‌اندازی شده که در این طرح یک هزار و 600 بسته معیشتی به ارزش 800 میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند و بیماران خاص و صعب‌العلاج توزیع خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در محور امداد و نجات با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونا پس از 2 سال شاهد افزایش چشمگیر مسافرانی خواهیم بود که از مسیر خراسان جنوبی به سایر استان‌ها از جمله مشهد مقدس سفر می‌کنند گفت: پایگاه‌هایی نیز با عنوان سفیران ایمنی و نشاط اجتماعی در این مدت راه‌اندازی می‌شود که خدمات بشردوستانه برای پیشگیری از خطر تصادف در اولویت این پایگاه‌هاست.

وی افزود: فضای دوستدار کودک در مبادی ورودی استان و شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کند و ضمن سرگرمی برای کودکان زمینه استراحت رانندگان برای مدت کوتاه فراهم خواهد شد.

41 پایگاه هلال احمر فارس در ایام نوروز به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند تولید بیش از 660 میلیون عدد قرص و کپسول توسط هلال احمر در سال 1400

رضایی بیان کرد: در مجموع دو هزار و 889 نیرو در 41 پایگاه برون شهری، درون شهری و جاده‌ای جمعیت هلال احمر آماده عملیات امدادی و خدمت رسانی نوروزی هستند.

وی اظهار داشت: 954 نفر روز در کمپ‌های ایمنی و‌ سلامت مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهرها زمینه آرامش مسافران نوروزی را فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/254/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر مسافران نوروزی خراسان جنوبی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در یک سال گذشته رو به رشد بوده و در جهت توسعه حرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حمید قویدل در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل که با حضور نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: استان اردبیل در ۱۰ شهرستان دارای جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

وی افزود: در سطح استان اردبیل ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری دو پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمدهای استانی اشاره کرد و گفت: در بحث‌های عمرانی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد داروخانه‌های استان ۱۱/۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل جزو داروخانه‌های فعال کشور به شمار می‌روند.

قویدل همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و گفت: این افراد در سطح پایگاه‌های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

وی به تجهیز پایگاه‌ها و تیم‌های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

وی همچنین از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و اظهار داشت: در سال گذشته همچنین در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

کد خبر 748540

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان