Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:31:57 GMT

۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۶۱۴۴

۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد

ناصر فغفوری روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: طرح نظارتی ایام پایانی سال از اول اسفند ماه در استان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: عمده اقلام مورد رصد در این ایام شامل پوشاک، کیف و کفش، آجیل، خشکبار و در بخش خدماتی شامل قالیشویی، خشکشویی، بخش حمل و نقل، مراکز اقامتی و تفریحی و امداد خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فغفوری خاطرنشان کرد: بازرسی های انجام شده در این ایام در قالب گشت های مستقل ۲ نفره و نیز گشت های مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های زیربط از جمله میراث فرهنگی، راهداری، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و بسیج انجام می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: طی اجرای این طرح تاکنون ۱۶۵۰ مورد بازرسی صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در استان شده است.

وی یادآور شد: گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم ارائه فاکتور و عدم درج قیمت مهمترین تخلفات کشف شده در این مدت است.

فغفوری در خصوص نظارت‌های صورت گرفته بر اقلام تنظیم بازار و میوه شب عید عنوان کرد: با اجرای قانون انتزاع مسئولیت تامین، توزیع، قیمت گذاری و نظارت بر اقلامی همچون برنج، شکر، گوشت، مرغ، آرد و نان و میوه شب عید به عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

برچسب‌ها صنعت و معدن و تجارت تخلفات مالی اصناف زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت تخلفات مالی اصناف صنعت و معدن و تجارت تخلفات مالی اصناف زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: این میزان هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و هیزم کشف شده، توقیف و متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 6095056

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • حال و هوای حسینیه اعظم زنجان در ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند