Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:03:53 GMT

جریمه خودروهایی که مالکش دو دُز واکسن تزریق نکرده اند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۶۲۰۳

جریمه خودروهایی که مالکش دو دُز واکسن تزریق نکرده اند

رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده باش ۲۴ هزار نفر برای طرح نوروزی ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایسنا، جعفر میعادفر در رزمایش طرح ترافیکی پلیس و دستگاه های امدادی و خدماتی برای نوروز ۱۴۰۱ که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد اظهار کرد: کمیته بهداشت و درمان طرح نوروزی با محوریت اورژانس فعالیت خواهد کرد و هدف ما ارائه خدمات با کیفیت بهتر به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اورژانس در سه حوزه فعالیت می کند، گفت: یک حوزه در بحث فوریت های پزشکی، دیگری بحث درمان و سومین حوزه بهداشت در خدمات است.

رییس اورژانس کشور با تأکید بر اینکه مردم نباید تصور کنند که کرونا تمام شده است، تصریح کرد: انجام سفرهای نوروزی حتما با تزریق دو دُز واکسن کرونا امکان پذیر است و در غیر این صورت خودروهایی که مالکان شان دو دُز واکسن را تزریق نکرده باشند از سوی پلیس جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز آمادگی تزریق دُز دوم و سوم واکسن کرونا به شهروندان را دارند، گفت: بیش از ۳۵۰ مرکز شبانه روزی در سراسر کشور آمادگی تزریق واکسن را به متقاضیان دارد و من توصیه می کنم که حتما تزریق واکسن را جدی بگیرید.

میعادفر با بیان اینکه برای طرح نوروزی امسال ۲۴ هزار نفر در بیش از ۳۰۰۰ پایگاه زمینی، ۵۰ پایگاه هوایی و ۴۱۳ کمپ نوروزی مستقر هستند، گفت: علاوه بر آن ۶۴۰ بیمارستان دانشگاهی و ۴۰۰ بیمارستان متعلق به سایر سازمان ها نیز در این طرح مشارکت دارند. همچنین تمام آی سی یوها و سی سی یوها نیز در این طرح حضور دارند و ما امیدواریم تا ان‌شاءالله بتوانیم این تعطیلات را با کمترین جان باخته حوادث ترافیکی طی کرده و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت، خدمات را به مردم ارائه کنیم.

وی درباره نگرانی ها درباره کرونا نیز گفت: ما دو اجتماع بزرگ یکی در قم و به مناسبت نیمه شعبان را در پیش داریم و دیگری اجتماعاتی است که عمدتا در شهرها و اماکن مذهبی در هنگام سال تحویل برگزار می شود. در این فضا حتما باید شهروندان عزیز پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کمترین میزان ابتلا به کرونا باشیم.

آماده باش کامل هلال احمر برای طرح نوروزی

همچنین در ادامه پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز گفت: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف خود که یکی از آن ها کاهش آلام و ارائه خدمات بشردوستانه است فعالیت خواهد کرد. ما در ایام نوروز سه سازمان امداد و نجات، داوطلبان و جوانان را به حالت آماده باش خواهیم داشت و با تمام توان و ظرفیت در راستای خدمت رسانی به مردم عمل خواهیم کرد.

وی همچنین از مردم خواست که در سفرهای نوروزی و همچنین در ایام نوروز هم مواظب حوادث ترافیکی بوده و هم با رعایت دستورالعمل‌ها مراقب باشند تا خدایی ناکرده به کرونا مبتلا نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جریمه خودرو نوروز 1401 سفرهای نوروزی طرح نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد