Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: طرح آرامش بهاری سال ۱۴۰۱ همزمان با میلاد مسعود امام عصر( عج) در ۵۰ بقعه متبرک استان بوشهر اجرا می شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمد رضا اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به اجرا ویژه برنامه «آرامش بهاری» برای دوازدهمین سال پیاپی اظهار داشت: براساس سنوات گذشته این طرح از 28 اسفندماه همزمان با میلاد مسعود امام عصر( عج) آغاز و تا  تا 13 فروردین در 50 بقعه متبرک استان بوشهر در ایام نوروز سال 1401 اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: برگزاری مراسم غبارروبی از امامزادگان و مزار شهدای مدفون در آستانه سال نو و اقامه نماز جماعت و ارائه برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و برپایی خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون اعزامی و بومی در ایام نوروز در بقاع متبرک از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.

وی با اشاره به فعالیت 50 نفر از روحانیون بومی در اجرا طرح آرامش بهاری در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در کنار این مبلغان از ظرفیت 15 روحانی اعزامی از قم نیز برای نهادینه کردن ارزش‌ها، پاسخگویی به سؤالات و شبهات مردم در بقاع متبرکه استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور بیان کرد: غرفه‌های «قرآن بخوان و جایزه ببر»، مهدویت، حجاب و عفاف و پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی از جمله مکان‌هایی است که در راستای خیمه‌های معرفت در امامزادگان شاخص سطح یک تعیین شده برپا می‌شوند.

طرح آرامش بهاری در 46 بقعه متبرکه استان لرستان اجرا می‌شودطرح آرامش بهاری در 33 بقعه متبرکه شهرستان رشت اجرا می‌شوددوره سبک زندگی اسلامی در بقعه‌های شاخص استان زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح نوروزی آرامش بهاری در 50 بقعه متبرکه استان و در 3 سطح مختلف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خاطر نشان کرد: بر اساس این سطح‌بندی 4 بقعه متبرکه شاخص استان در سطح یک شامل امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه، امامزاده قاسم (ع)، امامزاده ابراهیم (ع) روستای نینیزک دشتستان و امامزاده محمد فیروز (ع) دشتستان معروف به شاه پسر مرد و 7 بقعه متبرکه سطح 2 و 39 بقعه متبرکه در سطح 3 میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری هستند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح آرامش بهاری استان بوشهر بقعه متبرکه بقعه متبرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین

در طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌ها از خدمات مشاوره تا بهداشت و درمان و اقدامات خیرخواهانه با هدف کاهش یا پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامعه ارائه می‌شود.

­در این طرح، پلیس اقدام به آموزش به مردم خواهد کرد و همچنین از ظرفیت خود مردم برای آموزش استفاده می‌کند تا مردم برای حل مشکلاتشان مشارکت کنند.

 طرح همیاران آرامش اجتماعی قرار است در ۹ منطقه کم برخوردار استان اجرا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین