Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست با مسئولین کانون بسیج ورزشکاران شهرستانها گفت : اگر تفکر بسیجی در کشور جاری باشد ، کمترین مشکل را در جامعه شاهد خواهیم بود .

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست با مسئولین کانون بسیج ورزشکاران شهرستانها ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت : امروز نظام و انقلاب ما در منطقه در همه عرصه ها حرفهای زیادی برای گفتن دارد و این مهم با تفکر و روحیه ناب بسیجی بدست آمده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان گفت : اگر تفکر بسیجی در همه جای کشور جاری باشد ، ما کمترین مشکل را در جامعه شاهد خواهیم بود . ما امروزه رسالتمان بسیار سنگین است .شهدای ما جانشان را فدای انقلاب کردند ، اگر ما غفلت کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم ، باید تلاش کنیم تا ماموریتهایی که به ما محول شده به نحو احسن انجام دهیم . مدیرکل ورزش و جوانان گفت : در هر کاری بسیجیان ورود کردند ، آن کار به نحو احسن و مطلوب انجام گرفت . انتظار من از شما عزیزان این است که با تعامل با مجموعه ادارات ورزش و جوانان شهرستانها ، با وحدت رویه و هم افزایی در پیشبرد هر چه بهتر اهداف ورزش استان و شهرستان ما را یاری کنید. آرمان از مسئولین کانون بسیج ورزشکاران شهرستانها خواست ثبت نام تیمهای روستایی در جام پرچم که اولین رویداد آن با فوتبال آغاز شده را در اولویت کاری خود قرار دهند تا تحولی باشد ورزش روستایی به ورزش قهرمانی و حرفه ای تبدیل شود. و امیدوارم برگزاری جام پرچم به فعال شدن خانه های ورزش روستایی نیز کمک کند. نتیجه برگزاری جام این است که روستاها صاحب تیم می شوند و این استعدادها در روستاها شناسایی و روی آنها سرمایه گذاری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان بسیج انقلاب جامعه ورزش و جوانان فوتبال سرمایه گذاری مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم نجوم ۱۴۰۳ (بخش ششم) + دانلود جدول رصد

پدیده‌های نجوم هفته جاری برای سیارات ماه، مریخ، نپتون و عطارد اتفاق خواهد افتاد و شاهد تربیع آخر ماه خواهیم بود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، آسمان شب طی هفته جاری شاهد غیبت قمری آنتارس، مقارنه سیاره مریخ و نپتون، نزدیک شدن سیاره مریخ و نپتون به یکدیگر، سیاره عطارد در اوج خورشیدی و تربیع آخر ماه خواهد بود.

دانلود جدول رویدادهای نجوم هفته (فایل گرافیکی در اندازه اصل)

کد خبر 748215

دیگر خبرها

  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • تقویم نجوم ۱۴۰۳ (بخش ششم) + دانلود جدول رصد
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد