Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:02:25 GMT

دادستانی به مسائل جنگل ابر ورود کند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۶۳۵۸

دادستانی به مسائل جنگل ابر ورود کند

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در بازدید دادستان سمنان از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان گفت: تاکنون سه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور استاندار سمنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسات در تمامی شهرستان‌های استان برگزار شده و خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه‌های اجرایی در استان وجود دارد.

کرم‌زاده افزود: هدف اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان، خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران است تا گردشگران از استان خاطره خوبی داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بر باز بودن بازارهای تاریخی استان در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای، موکب‌های بین‌راهی برای توقف خودروها، استراحت مسافران و معرفی استان برپا می‌شود.

وی خواستار توجه بیشتر به ایمنی جاده‌های استان، افزایش تعداد تابلوهای راهنما، علائم و روشنایی جاده‌ای شد و افزود: نحوه خدمات‌رسانی مجتمع‌های بین‌راهی نیز باید مور توجه جدی قرار گیرد.

کرم‌زاده با اشاره به اینکه تمام تأسیسات گردشگری استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند، گفت: کسانی که واکسن زدند، با بررسی کیو آرکد اجازه ورود به رستوران‌های استان را پیدا می‌کنند.

 او به انتخاب شعار «استان سمنان مهد تاریخ و عرفان» به‌عنوان شعار گردشگری استان در سال 1401 اشاره کرد و گفت: استان در حوزه‌های مختلف ظرفیت بالایی دارد و هرساله یک شعار گردشگری برای رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی استان انتخاب خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان خواستار ورود دادستانی مرکز استان به موضوع جنگل ابر شد و افزود: جنگل ابر یک موزه طبیعی جهانی بی‌نظیر است و ضوابط ثبت جهانی اجازه جاده کشیدن در این جنگل را نمی‌دهد.

او با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌های ذیربط در مورد جنگل ابر وظیفه دارند، گفت: اجازه نداریم به بهانه خودروهای آفرود، این طبیعت بی‌نظیر را تخریب کنیم.

انتهای پیام/74003/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: میراث فرهنگی سمنان جنگل ابر خودروهای آفرود گردشگری و صنایع دستی استان سمنان میراث فرهنگی جنگل ابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین

سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست با دستگاه های خدمات رسان با محوریت منطقه گردشگری دربند سرعین اظهار کرد: آب و فاضلاب در کنار تامین آب به شکل موقت قرار شد به سرعت عملیات اجرایی انتقال آب دایمی به این طرح عظیم گردشگری را به ظرفیت دو متر مکعب اجرایی و عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال در حال اجراست و پیش بینی می شود با سرعت عملیاتی انتقال آب به پل معلق سرعین تا افتتاح این طرح گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

میرجعفریان افزود: میراث فرهنگی با هماهنگی آب و فاضلاب استان اردبیل باید در تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرده تا مخازن و خط انتقال در موعد مقرر تکمیل و پروژه به شکل کامل با زیرساخت تامین آب شرب و بهداشتی آماده بهره برداری شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • ورود سامانه بارشی به استان سمنان
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود