Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:17:55 GMT

فروش فوق العاده محصولات زامیاد از امروز

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۶۳۸۹

فروش فوق العاده محصولات زامیاد از امروز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، شرکت زامیاد در راستای آرامش بخشی به بازار و کاهش فاصله قیمت کارخانه و بازار از امروز ساعت ۱۴ فروش فوق العاده ۴ محصول خود را آغاز می‌کند و مشتریان تا تکمیل ظرفیت می‌توانند برای خودروهای نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال و پادرا پلاس ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

این طرح فاقد قرعه کشی است و ثبت نام کنندگان حداکثر تا ۹۰ روز می‌توانند خودروهای خود را تحویل بگیرند.

فروش فوق العاده محصولات زامیاد در روزهای پایانی سال کمک خواهد کرد تا قیمت این خودروها سال آینده در بازار افزایش پیدا نکند.

کد خبر 5447592

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا پیش فروش خودرو قرعه کشی خودرو فروش فوری کسب و کار ساختمان سازی خرید آنلاین طراحی داخلی صنعت خودروسازی سفرهای نوروزی بیمه شخص ثالث خواب مزایده پوست نقاشی لامپ کم مصرف آسیاتک کسب و کارهای اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳