Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:46:37 GMT

تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد عازم ترکیه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۶۴۵۰

تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد عازم ترکیه شد

نمایندگان دوچرخه سواری ایران برای حضور در مسابقات ترکیه راهی این کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد تبریز برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه، بامداد امروز تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد.

حبیب محمدپور به عنوان مدیر تیم، محمود وفایی نماینده فدراسیون، علیرضا حقی و بهزاد کرم‌زاده به عنوان مربی به این رقابت‌ اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرصمد پورسیدی، بهنام آرین، محمداسماعیل چایچی، محمد گنج‌خانلو، علی لبیب، آیدین علیاری و مهدی آقاکاشی نیز به‌عنوان رکابزن ترکیب تیم دانشگاه آزاد تبریز را تشکیل می‌دهند.

تیم دانشگاه آزاد تبریز که ترکیب تیم ملی را تشکیل داده است بعد از اتمام مسابقات ترکیه، به تاجیکستان برای حضور در رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تیم ملی تاجیکستان دوچرخه سواری دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ گلستانی به عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه استان گلستان یک استان وحدت آفرین است در این کاروان هم شاهد حضور اهل تشیع و هم شاهد حضور اهل تسنن هستیم.

میرقاسم پور گفت: برای انجام مناسک حج در این کاروان یک نفر به عنوان روحانی اهل تشیع و یک نفر به عنوان روحانی اهل تسنن زائران را همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار گلستانی درانتظار حج عمره مفرده هستند، افزود: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده است قرار است بعد از سفر حج تمتع اعزام کاروان های عمره مفرده را آغاز کنیم.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه قرار است تا پایان سال ۵۰۰ هزار ایرانی به سرزمین وحی مشرف شوند، گفت: از این مقدار سهم استان گلستان سالانه ۱۰ هزار نفر است که برای اعزام این تعداد زائر حدود هشت سال زمان نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان ۸۵ نفره دقایقی قبل از فرودگاه بین المللی ساری به سمت سرزمین وحی حرکت کردند.

میر قاسم پور یادآور شد: در روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح همایش آموزشی زائران شرق استان در گنبد با حضور سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت کشور و مسوولان استان برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6092399

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان