Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: پلیس برای ایجاد فضای شاد و نشاط در جامعه کمک کرده، اما با مخلان نشاط مردم برخورد قانونی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار مرتضی میرزایی امروز در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه پلیس با شادی و نشاط مردم مخالف نیست و بلکه برای ایجاد شادی و نشاط در جامعه پیش قدم است اظهار داشت: برای برپایی جشن و شادی به ویژه چهارشنبه آخر سال یعنی امشب نیاز است تا جوانب احتیاط رعایت شود تا خطری شهروندان را تهدید نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای چهارشنبه آخر سال شده است افزود: تمام امکانات استان بسیج شده تا شاهد رخداد ناگوار برای شهروندان در جشن امشب نباشیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه برخی‌ها با شادی کاذب و ایجاد تنش موجب خسارت مالی و جانی می شوند، یاد آورشد: بر اساس قانون هر فردی که ایجاد خسارت و جراحت کند، مشمول حبس دیه و جریمه می‌‌شود و به عنوان مجری قانون با مخلین تعارف نداریم و برخورد قانونی انجام می‌شود.

میرزایی تصریح کرد: هشدارهای لازم داده شده  و انتظار می‌رود تا شهروندان به توصیه های پلیس توجه کنند و از اقدامات غیر اصولی بپرهیزند.

حوادث چهارشنبه سوری در فارس تا کنون 2 کشته و 9 مصدوم برجای گذاشتبا مصدومان چهارشنبه آخر سال چگونه برخورد کنیمآمادگی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برای پیشگیری از اتفاقات چهارشنبه آخر سال + فیلم

وی توجه و نظارت عمومی برای اطلاع درباره فروش و توزیع مواد محترقه را از شهروندان خواستار شد و خاطرنشان کرد: بیش از 251 هزار عدد مواد محترقه در مازندران کشف شد، 33 واحد صنفی پلمپ و 68 نفر نیز به محاکم قضایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ن/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی