Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۸:۴۰ صبح امروز حادثه احتمال سقوط جرثقیل تاور کرین در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی نرسیده به میرداماد به آتش‌نشانی اعلام شد که بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: در یک طرح ساختمانی ۲ دستگاه جرثقیل تاور کرین (برج ساز) مشغول به کار بود که یکی از این جرثقیل‌ها در ارتفاع بالاتر از قسمت اتصال عمودی و افقی در قسمت زیر اتاقک اپراتور جرثقیل دچار نقص شد و آتش‌نشانان وارد عملیات شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه احتمال سقوط این جرثقیل وجود دارد اظهارداشت: محل از حضور ساکنان تخلیه شد تا نگران از وقوع حادثه مرگبار نباشند و آتش نشانان همچنان مشغول عملیات مهار و جلوگیری از سقوط این جرثقیل سنگین هستند.

بنا بر مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب، محدودیت کامل در خیابان شریعتی (شمال به جنوب) به صورت کامل از خیابان ظفر توسط پلیس راهور تهران بزرگ به علت احتمال سقوط جرثقیل ثابت اجرا شده است.

جرثقیل مذکور در محدوده خیابان شریعتی نبش خیابان فلسفی مشغول کار بوده است. این محدودیت در مسیر جنوب به شمال خیابان شریعتی از تقاطع میرداماد نیز اعمال شده است. 

پلیس راهور از رانندگان خواسته از محور مذکور برای تردد استفاده نکنند و از مسیرهای جایگزین مانند خیابان ولیعصر(عج)، بلوار آفریقا و خیابان پاسداران استفاده کنند.

کد خبر 664330

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خیابان شریعتی احتمال سقوط آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس

عملیات های ویژه حزب الله فقط توازن قوا را در نوار مرزی تغییر نداده و شمال سرزمین های اشغالی را به شهر اشباح تبدیل کرده تا جایی که شهرک نشین ها اعلام کرده اند اگر جنگ هم متوقف شد به خانه های خود باز نم

سرویس جهان مشرق - در روزهای اخیر رزمندگان حزب الله با انجام عملیات های ویژه، توازن قوا را در نوار مرزی مشترک جنوب لبنان و شمال سرزمین های اشغالی تغییر دادند و خسارت های سنگین و قابل توجه را به ارتش رژیم صهیونیستی وارد آوردند.

صهیونیست ها پس از متحمل شدن ضربات مهلک، در تلاش هستند عملیات های رزمندگان مقاومت را به هر شکل ممکن متوقف کنند و در همین راستا هدف قرار دادن مناطق مسکونی را در جنوب لبنان در دستور کار قرار دادند و با این کار درصددند حزب الله را زیر فشار قرار دهند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده در حملات صهیونیست، شماری از شهروندان لبنانی شهید و زخمی شدند و در مقابل هم عملیات یگان پهپادی حزب الله با دقت بسیار بالایی گسترده تر شده و یگان های موشکی و توپخانه هم با شدت بیشتر مواضع صهیونیست های چندملیتی را در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار می دهند.

به گفته منابع میدانی، یگان های موشکی و توپخانه مقاومت در هر عملیاتی که انجام می دهند حداقل ۳۰ تیر موشک یا راکت به سوی مواضع صهیونیست ها شلیک می کنند؛ سامانه های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی به دلیل عملیات های پر تکرار حزب الله ناکارآمدتر شده اند و همین مسئله باعث شده بیشتر موشک ها و راکت ها به اهداف مورد نظر اصابت کنند.

در تازه ترین عملیات حزب الله، حدود ۴۰ راکت به شهرک کریات شمونه و مناطق اطراف در شمال شرق فلسطین اشغالی شلیک شد که تعداد زیادی از سامانه های دفاع هوایی عبور و به هدف اصابت کردند و خسارت های مالی و جانی به صهیونیست ها وارد آمد.

رزمندگان مقاومت با رصد دقیق میدانی، پایگاه البغدادی را با آتش سنگین توپخانه در حومه جنوب غربی شهرک کریات شمونه هدف قرار دادند؛ این پایگاه از محور غربی به مرز لبنان و از شرق به جاده کریات شمونه -روش بینا متصل می شود.

کریات شمونه از مهمترین شهرک ها در شمال شرق فلسطین اشغالی (هم مرز لبنان) محسوب می شود که از محور شرق به جولان اشغالی متصل می شود و همین موقعیت بر اهمیتش افزوده است؛ این شهرک از شروع تبادل آتش در نوار مرزی یکی از اهداف اصلی حزب الله بود و صهیونیست ها تاکنون در این منطقه‌ خسارت های زیادی را متحمل شده اند.

از محور مزارع شبعا در شمال شرق فلسطین اشغالی خبر می رسد، آتش سنگین یگان توپخانه حزب الله بر سر نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی رویسات العلم فرود آمد و رزمندگان مقاومت همچنین پس از دریافت اطلاعات دقیق، پایگاه السماقه را با موشک های ضد زره هدایت شونده هدف قرار دادند و در جریان این عملیات هم خسارت هایی را به اشغالگران وارد آوردند.

پایگاه السماقه در جنوب پایگاه رویسات العلم قرار دارد؛ از محور شمال غرب سرزمین های اشغالی خبر می رسد نیروهای اطلاعات حزب الله پس از رصد دقیق موفق شدند محل تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک شتولا با موشک های ضد زره هدایت شونده هدف قرار دهند و خسارت سنگینی را به آنان وارد کردند.

از شروع عملیات یگان های پهپادی، موشکی و توپخانه حزب الله، بیشتر شهرک های مرزی صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی خالی از جمعیت شده اند و براساس آخرین اطلاعات به دست آمده درصد تخریب این شهرک ها حدود ۵۰ تا ۸۰ درصد بوده است.

به گزارش مشرق، مناطقی را که مقاومت حزب الله در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار می دهد در حال حاضر به شهر اشباح شباهت دارند و شهرک نشین های چند ملیتی اعلام کردند حتی اگر جنگ متوقف هم شود به این مناطق باز نمی گردند.

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • ظهور و سقوط شهر باستانی هرم‌ها
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است