Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:07:17 GMT

مجید مظفری پس از 20 سال دوباره فیلم می‌سازد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۶۸۰۷

مجید مظفری پس از 20 سال دوباره فیلم می‌سازد

مجید مظفری برای ساخت فیلم «مرد ایرانی» مجوز گرفت.

به گزارش ایسنا،  شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی با ساخت چهار فیلمنامه جدید موافقت کرده است.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، فیلم‌نامه «فرش خاک» به تهیه‌کنندگی علی نوری اسکوئی و کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی، فیلم‌نامه «وزن لحظه» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فرزین مهدی‌پور، فیلم‌نامه «مرد ایرانی» به تهیه‌کنندگی محمدحسین فرحبخش، کارگردانی مجید مظفری و نویسندگی کریم محمد امینی و فیلم‌نامه «بخارست» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، کارگردانی سیدمسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید مظفری فیلم «قلب‌های ناآرام» را سال 1381 ساخته بود. مسعود اطیابی هم که در حال حاضر فیلم «دینامیت» را روی پرده دارد، سال 98 فیلم «انفرادی» را ساخت که هنوز اکران نشده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجید مظفری تهیه کنندگی مجید مظفری فیلم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، این فیلم بر محوریت پیام قرآنی آیه سه سوره طلاق که می‌فرماید: «ما روزی آدم‌ها را از جایی می‌فرستیم  که هیچکس تصورش را نمی‌کند» می‌پردازد.

فیلم «دست خدا»؛  ماجرای زنی سرپرست خانوار برای تهیه مایحتاج دوفرزند و پدر بیمارش است. این زن بعد از آنکه با بساط کردن عروسک‌ها سر خیابان درآمدی به دست نمی‌آورد، آخرین  تلاشش را برای تامین و تهیه غذا می‌کند؛ اما...!

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی علیرضا گلستان و تهیه کنندگی حکم علی احدی در تهران کلید خورد.

 بازیگران این فیلم مقداد اسلامی، اسما خواجه، رضا اناری، طاهر گلستان، آلا فتحی و... هستند.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: حجت بابایی گریم، میلاد محمدی مطلق تصویربردار، شهلا خداداد  صدابردار و نگار نورمحمدی طراح لباس.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد