Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 اسفند) مجلس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اقدام اخیر عربستان سعودی در اعدام 81 مسلمان را محکوم و تصریح کرد: این اتفاق حاوی 2 پیام بود، اولا سقوط آل سعود نزدیک است و دوما نشان داد دروغ های وقیحانه غرب در قبال حقوق بشر رنگ باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس تصریح کرد: موضع مستقل جمهوری اسلامی نشان داد که دروغ های غرب گراهای داخلی در وابستگی نظام پوچ است، اگر نظام وابسته بود نمی توانست خواستار توقف جنگ شود. البته مقصر اصلی در بحران اوکراین آمریکا است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: در مذاکرات وین نیز ساختار حقوقی ناقص و ساخته و پرداخته دولت غرب گرا برجام را به گروگان فرستاده و نه وادادگی نظام.

وی درباره مسائل حوزه انتخابیه خود نیز، گفت: ورزشگاه 3 هزار نفری ابهر باید هرچه سریع تر تکمیل شود. رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر ورزش در قبال این پروژه مسئول هستند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: عدم تعریض جاده تاکستان تا زنجان موجب خسارات بسیار شده و وزیر راه باید به این موضوع ورود کند، همچنین بیمارستان جایگزین خرمدره نیز باید مسیر اداری و اجرایی خود را به سرعت طی کند و وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید به این موضوع رسیدگی کند.

وی افزود: انتقال خط لوله نفت از داخل شهر خرمدره باید به سرعت انجام شود و وزیر نفت نیز در این خصوص باید جدیت لازم را به خرج دهد. مرکز سلول درمانی سلطانیه نیز با اهمال مسئولان استانی با کندی در اجرا مواجه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اعدام حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تارا درویشی وزنه بردار دسته ۶۴ کیلوگرم استان همدان موفق شد در حرکات یک ضرب و دوضرب و مجموع سه نشان طلا را به خود اختصاص دهد.

درویشی حدنصاب ورودی تیم ملی نوجوانان را هم کسب کرد.

مهسا قیاسی وزنه‌بردار دسته ۵۵کیلوگرم استان همدان هم در یکضرب، دوضرب و مجموع موفق به کسب سه نشان نقره و سکوی دوم مسابقات شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت به میزبانی سالن امام علی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل