Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@04:51:16 GMT

رونمایی از گوشی‌های گلکسی سری A سامسونگ در ۲۶ اسفند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۶۹۴۱

رونمایی از گوشی‌های گلکسی سری A سامسونگ در ۲۶ اسفند

فرارو- شرکت سامسونگ اعلام کرده که دومین رویداد معرفی سال ۲۰۲۲ را در پنج شنبه پیش رو برگزار می‌کند. پیش بینی می‌شود که سه گوشی گلکسی A33، A53 و A73 در این رویداد معرفی شوند.

به گزارش فرارو، شرکت سامسونگ، گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۲ را در رویداد رونمایی گلکسی ماه فوریه معرفی کرد و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های هوشمند جدید سری A در ماه مارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این غول فناوری کره جنوبی اکنون شروع به ارسال دعوت نامه‌های رسانه‌ای برای دومین رویداد بزرگ راه اندازی خود در سال ۲۰۲۲ کرده است. این رویداد در تاریخ ۱۷ مارس ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت شرق آمریکا (۲۶ اسفند، ۱۵:۳۰ به وقت تهران) برگزار و به صورت زنده پخش می‌شود.

دعوتنامه صادر شده از سوی سامسونگ برای این رویداد به وضوح بیان می‌کند که تمرکز آن بر معرفی گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A این شرکت است، اما شرکت سامسونگ تأیید نکرده است که دقیقا کدام دستگاه‌ها در این رویداد عرضه خواهند شد.

گزارش‌هایی درباره رویداد نیمه دوم ماه مارس منتشر شده بود. یکی از افشاگران فضای مجازی به نام Evan Blass، اخیراً تصاویر لو رفته مربوط به این رویداد را به اشتراک گذاشته است. اگر این گزارش را باور کنیم، آنگاه احتمالا شرکت سامسونگ سه دستگاه گلکسی A33، A53 و A73 را عرضه خواهد کرد.


انتظار می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی A33 نسخه به روز شده گلکسی A32 باشد که در فوریه سال ۲۰۲۱ عرضه شد و به همین ترتیب گلکسی A53 و گلکسی A73 جانشین گوشی‌های هوشمند گلکسی A52 و گلکسی A72 خواهند بود که در مارس ۲۰۲۱ عرضه شدند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A73 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و چیپست کوالکام اسنپدراگون 750G باشد. این در حالی است که گلکسی A53 احتمالا صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دارد و از پردازنده Exynos 1200 محصول شرکت سامسونگ استفاده می‌کند. برای اطلاع دقیق‌تر، باید چند روز دیگر صبر کنیم و منتظر رویداد رسمی راه اندازی باشیم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: سامسونگ شرکت سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است. بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899176

دیگر خبرها

  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها