Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: بانوان استان هرمزگان موفقیت‌های خوبی را در سطوح ملی ورزش کسب کرده‌ و خوش درخشیده‌اند. اداره کل ورزش و جوانان باید مشوق‌ها و حمایت‌های ویژه‌ای برای این بانوان در نظر بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان که به مناسبت روز جوان در دفتر امام جمعه بندرعباس، برگزار شد، اظهار کرد: در روایات و آموزه‌های دینی ما سقف سن جوانی ۲۸ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با ذکر این نکته که جوان  باید تمام انرژی و نشاط جوانی خود را در این مقطع به کار بگیرد، عنوان کرد: انسان وقتی به بالای ۴۰ سال می‌رسد دیگر نمی‌تواند مانند جوانی نشاط و انرژی‌ای در سطح جوانی داشته باشد به همین جهت باید تا قبل از رسیدن به سن‌های بالاتر از ظرفیت جوانی نهایت استفاده را برد.  
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، دوران رشد کمال و معرفت انسان را دوران جوانی دانست و ابراز کرد: حضرت علی اکبر ذوب و مجذوب بندگی الهی بودند که نشان دهنده این است که سن جوانی سرعت دهنده به مسائل معنوی انسان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با تاکید بر سرمایه‌گذاری روی جوانان، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت جوانان انجام شود.

وی، با ذکر این نکته که تقویت سازمان‌های مردم نهاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: تا هنگامی‌که جوانان وارد فعالیت تشکیلاتی، منسجم و هماهنگ قرار نگیرند، نمی‌توانند تجربیات دوران جوانی خود را کامل کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به بازنگری سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با جوانان، ابراز کرد: اداره کل ورزش و جوانان باید بررسی کند که آیا سازمان‌های مردم نهاد که به نام جوانان ثبت شده است تا چه میزان در حال فعالیت هستند و آیا کیفیت قابل قبول را دارند یا خیر.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با تاکید بر رفع موانع سر راه این سازمان‌ها، خاطرنشان کرد: اگر این سمن‌ها در حال فعالیت هستند، حمایت مناسب را در دستور کار قرار دهید و در غیر این صورت اقدام به سلب مجوز کنید.

وی، با اشاره به موفقیت‌های ملی بانوان ورزشکار استان هرمزگان، عنوان کرد: بانوان استان هرمزگان موفقیت‌های خوبی را در سطوح ملی ورزش کسب کرده‌ و خوش درخشیده‌اند. اداره کل ورزش و جوانان باید مشوق‌ها و حمایت‌های ویژه‌ای برای این بانوان در نظر بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد: ورزشکاران وقتی وارد سطوح بالاتر از استانی یعنی ملی و جهانی می‌شوند، به واسطه حرفه‌ای تر شدن فعالیت‌ها، هزینه‌هایشان نیز افزایش پیدا می‌کند و دیگر نمی‌تواند هزینه‌ها را تامین کنند. اگر حمایت از این اقشار انجام نشود، تمام سرمایه‌گذاری‌ها برای تحقق هدف‌گذاری‌های انجام شده یعنی افتخار آفرینی برای استان هرمزگان، هدر خواهد رفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به شرایط عقب‌گرد تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و شهرداری بندرعباس در دورانی خاص، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط رو به اوج گرفتن است اما نیازمند حمایت ویژه احساس می‌شود.

وی، با اشاره به اهمیت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توسط صنایع هرمزگان در روند توسعه ورزش استان، عنوان کرد: با راه اندازی صندوق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، میزان ایفای مسئولیت صنایع در بخش‌های مختلف شفاف خواهد بود و می‌توان برنامه ریزی مناسبی برای تحقق اهداف در بخش‌های مختلف از جمله ورزش انجام داد.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با تاکید بر توسعه ورزش‌های همگانی در استان هرمزگان، ابراز کرد: ورزش‌های قهرمانی یک هویت و اعتماد به نفسی به جوانان خواهد داد و می‌تواند نقش مهمی در رشد و اعتلای جوانان ایفا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به خانه کشاورز، خانه مطبوعات و ... خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم که خانه جوان را برای ایجاد پاتوقی برای جوان‌ها را تشکیل دهید تا جوانان بتوانند اقدام به ارائه ایده و اشتراک نظر کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ورزش و جوانان سازمان ها ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس هیات ورزش پهلوانی و کشتی زورخانه‌ای شهرضا گفت: به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، ورزشکاران این رشته در زورخانه پوریای ولی شهرضا به انجام حرکات ورزش باستانی پرداختند.
محمدرضا حیدرپور افزود: قدمت ورزش زورخانه‌ای در شهرضا به سال ۱۲۲۰ برمی گردد و در حال حاضر ۲۲۰ ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کنند که ۷۰ نفر از آنان نوجوانان و جوانان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حیدرپور گفت: کمبود زورخانه و فضای زورخانه‌ای مشکل اصلی ترویج و گسترش این ورزش در این شهرستان است که ساخت زورخانه‌های جدید به رفع آن کمک می‌کند.
محمدحسن رحیمی، رییس کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شهرضا هم گفت: پهلوانان اصلی شهدا هستند و شهرستان شهرضا ۵۶ شهید ورزشکار تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی