Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 6 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، «قسمت نشد» عنوان یکی از تک آهنگ های تازه منتشر شده به ملودی، ترانه و خوانندگی میلاد تهرانی و میکس و مسترینگ حمید صانع با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به تازگی در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

میلاد تهرانی در توضیح این اثر موسیقایی نوشته است: قسمت نشد، یک ترانه غمگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تنهایی‌های انسان می‌آید و دلتنگی هایش. هرکس که یک بار در طبیعت با دیدن منظره ای زیبا دلتنگ کسی شده باشد می‌تواند با بخشهای این ترانه همذات پنداری کند.

ملودی و ترانه این اثر در چنین فضایی شکل گرفت و تنظیم، میکس و مسترینگ این قطعه را دوست و برادر عزیزم حمید صانع که به اعتقاد من یکی از بهترین موزیسین های حال حاضر کشور است، انجام داده است.

وی در ادامه یادداشت خود تاکید کرده است : من شاعر و مولف هستم. ‌ خوانندگی برای من اولویت اول نیست ولی اجرای ترانه هایم به من حس زنده بودن می‌دهد. اینکه بتوانم با ترانه هایم پیام مثبت و مفید به مخاطبان بدهم هدف اصلی من از خوانندگی‌است. مثل دهه ۸۰ که با شعرهای کوتاهی که در مجلات می‌نوشتم، برای اولین بار شعر مینیمال را به مخاطبان شعر فارسی معرفی کردم و مورد استقبال بخش جوان جامعه قرارگرفت و بعد از آن توسط دیگر شاعران ادامه داده شد.

کد خبر 5447636 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تک آهنگ موسیقی پاپ ترانه سرایی درگذشت چهره ها تئاتر ایران علیرضا غفاری موسیقی پاپ فیلم کوتاه حوزه هنری سازمان صداوسیما مجری تلویزیون آلبوم موسیقی هنرمندان تئاتر حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی خانه هنرمندان ایران موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد

ایسنا/گیلان رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با بیان اینکه ظرفیت سامانکده سگ‌های بلاصاحب شهرداری کامل شده، گفت: چالش جدی رشت، غذادهی بی‌رویه برخی از شهروندان به سگ‌های بلاصاحب است.

علی مقصودی امروز ۱۲ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وظایف شهرداری درخصوص ساماندهی سگ‌های بلاصاحب، اظهار کرد: جمع‌آوری، عقیم‌سازی و واکسیناسیون سگ‌های بلاصاحب توسط شهرداری رشت انجام شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه شهرداری نگهداری، جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب است، افزود: شهروندان می‌توانند با شماره ۱۳۷ شهرداری رشت تماس بگیرند و موارد تجمع سگ‌های بلاصاحب را گزارش دهند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با اشاره به تکمیل ظرفیت سامانکده سگ‌های بلاصاحب شهرداری، گفت: ۴۵۰ سگ در این سامانکده حضور دارد که با این تعداد ظرفیت سامانکده تکمیل شده است.

مقصودی، چالش پیش‌روی شهر را غذادهی بی‌رویه تعداد کمی از شهروندان به سگ‌های بلاصاحب دانست و تصریح کرد: این غذادهی سبب تجمع سگ‌ها در نقاط مختلف شهر بخصوص در حاشیه پارک‌ها و رودخانه‌ها شده است.

وی با تاکید بر اینکه غذادهی غیر اصولی تعداد کمی از شهروندان در نزدیکی منازل مسکونی و در محیط شهری سبب تجمع سگ‌ها شده است، خاطر نشان کرد: غذادهی سگ‌ها باید خارج از محیط شهری انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت تاکید کرد: سگ حیوان بازیگوشی است و رفتار این حیوان با رفتار انسان همخوانی ندارد؛ شاید رفتار انسان‌ها، تنش‌ها و حرکات آنها به چشم سگ‌ها به عنوان بازی دیده می‌شود به همین دلیل گاهاً شاهد وقوع حوادث گزیدگی سگ‌ها به انسان خواهیم بود.

مقصودی با بیان اینکه شهر رشت، شهری با تراکم جمعیت بالا است و حدود ۸۴۰ هزار نفر جمعیت دارد، افزود: با این تراکم جمعیت نمی‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که هر کجا خواستیم سگ‌ها حضور داشته باشند، مقوله غذادهی غیر اصولی به سگ‌های بلاصاحب سبب تعارض رفتار بین انسان و حیوان می‌شود.

وی با اشاره به کارگروه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب، گفت: باتوجه به اینکه ظرفیت سامانکده تکمیل شده و نیازمند معرفی مکان یا محیط برای رهاسازی سگ‌های بلاصاحب هستیم که این مهم نیازمند تصمیم کارگروه است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: شهرداری رشت تنها شهرداری است که ساماندهی سگ‌ها را انجام می‌دهد به همین دلیل سایر شهرها سگ‌های بلاصاحب را به این شهر منتقل می‌کنند و این عمل برای شهر ایجاد مشکل می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | ویدیویی پربازدید از خوانندگی رضا رشیدپور در یک جمع خصوصی
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود