Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه گفت: روش‌های جدید در قدرت‌افزایی نظام اسلامی برای ما مهم است که امروز با الحاق زیر سطحی‌های هوشمند،‌ هندسه قدرت نیروی دریایی سپاه یعنی سطح، بالا سطح، زیرسطح و ساحل کامل شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشتمین آیین الحاق تجهیزات شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که در حماسه‌ای دیگر، یک حرکت جدید که برازنده نیروی دریایی سپاه است را شاهد هستیم، گفت: تاریخ و حوادث جهان به ما آموخت که لحظه‌ای غفلت به اندازه یک تاریخ پشیمان کننده خواهد بود؛ برخی لحظه‌ها به اندازه تاریخ اهمیت دارد، همانند دفاع مقدس که اگر با دست‌های خالی به میدان نمی‌رفتیم امروز سرنوشت دیگری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر خون‌های پاک شهیدان به زمین ریخته نمی‌شد، خانواده‌های شهدا صبوری نمی‌کردند و ملت غیور ایران استقامت نمی‌کرد، امروز سرنوشت دیگری داشتیم، گفت: اما همه ما به خدا توکل کردیم و در مقابل دشمن، آرایش دفاعی گرفتیم که کرامت ملت محفوظ ماند.

وی افزود: از دفاع مقدس و این تاریخ حیات بخش درس‌های بزرگی گرفتیم و آموختیم که در نظام جهان، جایی برای ضعیفان نیست و اگر نظام و کشوری ضعیف باشد، حیثیت و شرافتش غارت می‌شود، به این خاطر که اشرار عالم به ملت‌های ضعیف رحم نمی‌کنند و آن‌ها را فرو می‌ریزند.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه مستکبران عالم تنها زبان قدرت را می‌فهمند و به آن احترام می‌گذارند گفت: این تجربیات گرانسنگ که محصول خون شهیدان است، به طور قطع برای ما مهم و درس آموز و حاوی این پیام است که باید قدرتمند باشیم تا امنیت‌مان در همه حوزه‌ها حفظ شود.

وی در ادامه تاکید کرد: همت و تلاش فرزندان دانشمند ایران اسلامی و عنایات و امدادهای الهی به آنان در توان افزایی دفاعی کشور اعم از پرتاب ماهواره به فضا و ساخت سامانه‌های زیرسطحی هوشمند، دست متجاوزان و دشمنان به ایران اسلامی را قطع کرده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اندیشه‌های حرکت آفرین حاصل تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز است که راه سرافرازی، عزت و قدرت را به ما می‌آموزد افزود: همه ما سربازان امام و رهبرمان هستیم و آموخته‌ایم باید قوی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای کسانی که دشمن را می‌شناسند، تحریم معنایی ندارد اظهار کرد: برای جوانان ما که این تجهیزات را در عصر تحریم‌های شدید و ظالمانه دشمن ساخته‌اند، حصارهای تحریم سست است و آنان تحریم را بی اثر و خنثی نموده‌اند.

سرلشکر سلامی در پایان با بیان اینکه جوان و نو شدن قدرت برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: روش‌های جدید در قدرت افزایی نظام اسلامی برای ما مهم است که امروز با الحاق زیر سطحی‌های هوشمند، هندسه قدرت نیروی دریایی سپاه یعنی سطح، بالا سطح، زیر سطح و ساحل، کامل شد.

کد خبر 561954

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر حسین سلامی سردار حسین سلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروی دریایی سپاه فرمانده کل سپاه برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضائیه گفت: امروز امکانات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.

وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیروهای مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی افزود: قوه قضائیه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیروهای مسلح به کار می‌گیرد.

رئیس قوه قضائیه بررسی بازدیدهای سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی با ناو «شهید مهدوی»
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت
  • اولین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا عبور کرد
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه