Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی: تکریم منزلت جوانان تضمین کننده سعادت آینده ایران عزیز اسلامی می باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در آیین تجلیل از جوانان برتر و نخبه شهرستان طبس ضمن عرض تبریک فرا رسیدن هفته جوان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت قائم آل محمد (ص) گفت : بسیار خدا را شاکرم که در محضر جوانان نخبه ، فرهیخته ، انقلابی ، متعهد  و عزیزان ولایت مدار شهرستان طبس هستم و بسیار خرسندم که بعد از ۹ سال ما شاهد برگزاری جلسه شورای عالی جوانان به ریاست آیت الله دکتر رییسی ، رییس جمهور محترم بودیم که این مهم، موید نگاه دولت مردمی _ ایران قوی به موضوع جوان ، نقش و جایگاه جوانان می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در جلسه شورای عالی جوانان ، رییس جمهور از احیای سازمان ملی جوانان خبر دادند و ان شالله با نگاه ایشان ما هر چه سریعتر شاهد شکل گیری این سازمان باشیم تا بتوانند مسائل جوانان را آن طور که بایسته و شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی است را دنبال کنند 

حسن عزیزی ادامه داد : تکریم منزلت جوانان تضمین سعادت آینده ایران اسلامی می باشد و در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب نقش ، ماموریت ها و رسالت جوانان بسیار خطیر و مهم است و از این جهت پرداختن به تجلیل از جوانان نخبه می تواند فضایی را برای الگو سازی موفق در بین سایر جوانان فراهم کند تا آن ها هم بتواند برغم همه محدودیت ها و مشکلات ، استعدادهای خودشان را در مسیر درست هدایت کنند و نه تنها برای خود بلکه برای جامعه اسلامی هم نقش آفرین باشند و الگوی موفقی باشند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن ها افتخار کنند .

 مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد : امروز اولین طرح و پروژه ورزشی از مجموع ۱۴ طرح و پروژه ورزشی در استان خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت هفته جوان را با افتتاح  سالن ورزشی روستای هودر عشق آباد طبس آغاز می کنیم که با همکاری و هم افزایی سالن آماده افتتاح و بهره برداری شده و تحویل جوانان عزیز این منطقه خواهد شد .

مدیر کل خاطر نشان کرد : دلبستگی جوانان به دولت مردمی _ ایران قوی می باشد چرا که ما رویش ها و خیزش های جدیدی به واسطه شکل گیری و روی کار آمدن جریان انقلاب ، در کشور شاهد هستیم و برگزاری جلسات با جوانان و تجلیل از جوانان موید همین رویکرد دولت جهادی و انقلابی است .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ورزش و جوانان رییس جمهور دولت ایران سازمان ملی جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی انقلاب مشکلات جامعه اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی استان خراسان عشق منزلت جوانان ورزش و جوانان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را كه مایة سربلندي ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری