Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد هاشمی گفت: به جهت پیش‌بینی حجم بالای سفر‌ها در ایام نوروز دو طرح سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی و امداد نوروزی به منظور خدمات‌رسانی به مردم از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

به گفته او، طرح سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی با حدود یک هزار و ۲۵۰ جوان داوطلب و استقرار روزانه ۷۰ نفر در ۱۲ پست به جهت توصیه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و آموزش‌های خودامدادی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حدود یک هزار و ۲۰۰ نیروی نجاتگر در راستای اجرای طرح امداد نوروزی در قالب ۴۲ پایگاه ثابت و دو پایگاه سیار در جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز استان برای خدمات رسانی به هموطنان، آماده‌باش هستند.

هاشمی گفت: رعایت سرعت مطمئن، حفظ آرامش و استراحت در بین راه کمک شایانی به کاهش تصادف می‌کند؛ اما با این حال اگر برای هموطنان مشکلی پیش آمد می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۲ اطلاع دهند تا نیرو‌های ما رسیدگی کنند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، نجاتگران و امدادگران این جمعیت در قالب طرح امداد و نجات نوروزی، سال گذشته با امدادرسانی به بیش از ۱۲۰ حادثه رتبه دوم را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 6089434

دیگر خبرها

  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان