Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی همدان در حاشیه این آیین با بیان اینکه نمایشگاه تمبر نوروزی همزمان با جشن جهانی نوروز گشایش یافته است افزود: تمبر به عنوان رسانه فرهنگ ساز در حفظ حافظه تاریخی ما نقشی عمیق دارد.

«علی شیری» اظهار داشت: جشن نوروز ریشه در ایران باستان دارد و بزرگ‌ترین، زیباترین و ارزشمندترین جشن ایرانی است که از دوران کهن و با تاریخچه‌ای غنی به جای مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تمبرهای نوروزی همواره با نمادهای گل و شکوفه، هفت سین و نمادهای طبیعت و ایران زیبا و دعای تحویل سال یکی از زیباترین مجموعه تمبرهای جهان را به نمایش گذاشته که امروز در این نمایشگاه شاهد این مجموعه بی‌نظیر هستیم.

در این آیین همچنین نشان نوروز ۱۴۰۱ همدان در آیین جهانی نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور از سوی «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان به «حجت الله ایوبی» دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران اهدا شد.

استان همدان با داشتن بیش از یک هزار ۸۰۰ جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری، در دسته پنج استان گردشگر پذیر کشور قرار دارد.

آیین جهانی نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور صبح امروز(سه‌شنبه) با محوریت معرفی آداب و رسوم این مناسبت و با حضور گروه‌های منتخبی از اقوام مختلف ایرانی و مهمانانی از یونسکو  در شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران آغاز شد.

این رویداد در راستای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری غرب کشور در عرصه ملی و بین المللی در مسیر تهران – همدان – کرمانشاه – سنندج برگزار می شود.

برچسب‌ها شهرداری همدان گردشگری شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان گردشگری شهر همدان شهرداری همدان گردشگری شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم

سخنگوی اداره راه آهن افغانستان می گوید: افغانستان 4 خط ریلی برای صادرات و واردات به کشورهای دیگر دارد که راه آهن هرات - خواف یکی از آن هاست.

خط‌آهن خواف-هرات خط راه‌آهنی استاندارد است که قرار است خواف در ایران را به شهر هرات در غرب افغانستان متصل کند.

این راه‌آهن در چهار بخش ساخته می‌شود که دو بخش آن در خاک ایران و دو بخش در خاک افغانستان قرار دارد.

 جمهوری اسلامی ایران ساخت سه قطعه اول این پروژه را از محل کمک‌های خود به افغانستان تقبل نموده‌است.

از این مسیر ریلی به عنوان احیاگر جاده ابریشم ریلی یاد شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟