Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محسن افشارچی روز سه شنبه در آئین امضای تفاهم‌نامه بین پارک فناوری وزارت اطلاعات و ارتباطات با استانداری و پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه تفاهمنامه منعقد شده اقدامی خوب در این حوزه محسوب می شود، افزود: نتیجه این اقدام و تفاهم نامه باید منجر به افزایش تولید ناخالص داخلی و ثروت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صرف انعقاد تفاهم نامه فایده ای ندارد بلکه نتیجه آن باید تولید ثروت برای این استان باشد، اظهار داشت: این استان تلاش دارد با کمترین هزینه کارهایی را مبنا قرار دهد که بیشترین بهره وری و در نهایت ثروت را به دنبال داشته باشد. 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اکنون هدف ما این است که کمترین انرژی از محل انرژی ذهنی تولید دانش بیشترین ارزش افزوده از محل اقتصاد دانش بنیان باشد، ادامه داد: تفاهم‌نامه صرفا امضا نمی‌شود بلکه ریالی، عددی و آماری پیش‌ می‌رویم.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر یکهزار میلیون مترمکعب مصرف آب استان است که یک سوم آن اضافه مصرف می شود و می تواند مصرف نشود که در حال فکر هستیم چگونه می توانیم از محل بهره وری کاهش یابد.

افشارچی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌ها در صورت صرفه جویی، میزان اضافه مصرف معادل ذخیره آب تهم است افزود: این اضافه مصرف از چاه ها برداشت می‌شود که راهکار مشخص شدن مصرف کننده هم کار سختی نیست.

استاندار زنجان با بیان اینکه عملکرد مدیران در قالب تفاهم‌نامه‌ها به صورت مداوم در حال ارزیابی است، خاطرنشان کرد: متولیان حوزه اقتصاد دیجیتال هم باید خود پیگیر امور مورد نظر باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان زنجان نیز در این مراسم ادامه داد: اتصال هر ۲ پارک علم و فناوری استان زنجان به شبکه توسعه اقتصادی دیجیتال پارک علم و فناوری وزارت ارتباطات در سال‌گذشته از اقدامات انجام گرفته است.

حامد سرائی افزود: در گام دوم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری با استانداری برای راهبری موضوع در استان همچنین پارک علم و فناوری استان برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مربوطه در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود سیاست‌گذاری و جهت‌دهی و تقویت کسب و کارهای حوزه دیجیتال محقق شود و پرداخت تسهیلات حمایتی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای کسب و کارهای حوزه آی سی تی هم قرار گیرد.

برچسب‌ها شرکت دانش بنیان استانداری زنجان محسن افشارچی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان استانداری زنجان محسن افشارچی شرکت دانش بنیان استانداری زنجان محسن افشارچی زنجان پارک علم و فناوری فناوری استان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، حمیدرضا خان‌محمدی، ظهر امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اظهار کرد: در مجموعه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تلاش شده است تا در راستای دستورات مقام معظم رهبری، رویکرد تازه‌ای در پیش گرفته شود و در حوزه تخصصی معاونت ما تقریباً ۶ هزار و ۹۰۰ فضا در کشور تحویل دانش‌آموزان داده شده است.

وی با بیان اینکه خیران به عنوان مهم‌ترین و موثرترین افراد در مدرسه‌سازی هستند، افزود: درخصوص مدارس تخریبی به عنوان یک مسئله اصلی در برنامه سند توسعه به آن توجه ویژه شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: در استان بوشهر اگرچه بسیاری از سرانه‌های مدرسه‌سازی حل شده است، اما در بسیاری مناطق نیاز به بازسازی دارد.

خان محمدی اضافه کرد: یکی از مواردی که از اثرات مالیات ملموس است، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس است و تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا کاربری مدرسه را از اینکه تنها مدرسه باشد به محل تربیت و رشد تغییر دهیم، افزود: در سند هفتم توسعه بخش‌های اقتصادی ویژه برای مدارس برنامه‌ریزی شده تا خودگردان شوند، همه تلاش این دولت برای ارتقای کیفیت به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است.

منبع: فارس

کد خبر 749134

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی