Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: آزاد سازی حریم و بستر رودخانه های شهرستان آبیک در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ مرتضی محمدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی شهرستان آبیک با اشاره به اقدامات دادسرا در راستای حمایت از تولید و اشتغال، عنوان کرد: در راستای کمک به رفع مشکلات صنایع و تولیدکنندگان ۲ واحد شورای حل اختلاف در شهرک‌های صنعتی کاسپین یک و دو مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه در گذشته پرونده های حوادث کاری در مراجع قضایی تشکیل و مدیرعامل باید برای پاسخگویی در دادسرا حاضر می‌شد خوشبختانه با استقرار شورای حل اختلاف در دو شهرک صنعتی کاسپین دیگر نیاز نیست کارفرما به دادسرا مراجعه کند و می تواند با فرستادن یک نماینده به شورای حل اختلاف برای پیگیری موضوع اقدام کند.

این مسئول قضایی با اشاره به اینکه با بر هم زنندگان آرامش مردم برخورد قاطع می‌شود، تأکید کرد: طی جلسه ای با عوامل انتظامی شهرداران و سایر مسئولان مربوطه نیروی انتظامی آماده باش خود را اعلام کرد و در همین راستا با افرادی که نظم آرامش جامعه را برهم می زنند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از کشف ۳ فقره محموله مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان آبیک خبر داد و گفت: اخلالگران نظم جامعه و آرامش مردم تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند ماند.

وی اظهار داشت: طی گزارشی بازرسی استان اعلام کرد؛ یکی از مدیران مالی شهرداری آبیک به دلیل دریافت رشوه بازداشت و فعلأ به قید وثیقه آزاد است.

محمدی با اشاره به اینکه پیگیری اعضای شورای تأمین تا اتمام پروژه پل روگذر ادامه دارد، یادآور شد: مدیرعامل راه آهن شمال کشور سه مرحله به جلسات شورای تامین شهرستان دعوت شد و قرار بر این شد تمام اقدامات خود را روزانه به فرماندار شهرستان آبیک گزارش دهد و در همین راستا اگر طبق وعده‌های داده شده اقدامات لازم صورت نگیرد پرونده قضایی علیه مدیرعامل راه‌آهن شمال کشور تشکیل و حساب‌های آن ها مسدود خواهد شد.

این مسئول قضایی متذکر شد: در راستای آزاد‌سازی حریم و بستر رودخانه ها در شهر زیاران ۶۵ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در این شناسایی شد و طی جلساتی که ماهانه در این خصوص برگزار می‌شود، قرار بر این شد اداره آب منطقه‌ای اخطاریه ای را صادر و حریم رودخانه را مشخص کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در پایان از برخورد قاطع با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان آبیک خبر داد و تصریح کرد: در صورت مشاهده ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها علاوه بر فرد خاطی دهیار روستا و بخشدار منطقه نیز به عنوان مجرم به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رسانه دادسرا حمایت از تولید مشکلات آماده باش جامعه انقلاب مواد محترقه تعطیلات نوروز شهرداری اعضای شورای راه آهن فرماندار شهرستان ساخت و ساز دادگستری قزوین شهرستان آبیک ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی محامی صبح شنبه در همایش استانی خیرین مدرسه یار ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خیرین در برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت، افزود: دستگاه آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما می‌باشد و کاری که خیرین در حوزه تعلیم و تربیت انجام می‌دهند از جهات مختلف ارزشمند است.

وی ادامه داد: انجام کار خیر در حوزه آموزش و پرورش نیز دارای ارزش افزوده هست، به خصوص که این کار در یک استان پهناور همچون سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد چرا که این خطه، دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی بوده و یکی از این ظرفیت‌ها وجود نیروهای با استعداد هست که متأسفانه به درستی شکوفا نشده و مورد استفاده قرار نگرفته و نیازمند توجه ویژه است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: خیرین باید قدر خود را بدانند و خداوند متعال را برای این نعمت، موهبت و لطفی که شامل حالشان کرده شکرگزاری کنند.

وی اضافه کرد: مهم‌تر از توسعه کمی مدارس کیفیت بخشی به آن‌هاست و در این خصوص نیازمند استفاده از نیروهای توانمند و با تجربه هستیم که از جمله کمبودهای ماست و باید در راستای آموزش نیروها برنامه‌ریزی صورت گیرد و باید دقت کنید که مدارس پس از ساخت رها نشوند و در گام بعد باید تلاش کنید تا کیفیت خدمات در مدارس ارتقا پیدا کند.

محامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یک استان پهناور است و بسیاری از روستاها پراکنده هستند و طبعأ ساخت مدارس در همه این نقاط امکان پذیر نیست و باید در نقاطی با تمرکز جمعیت ساخت مدارس شبانه‌روزی را دنبال کنیم که در این صورت با توجه به حضور دانش آموزان در مدارس فرصت تعلیم و تربیت بیشتر به صورت شبانه روزی وجود دارد.

کد خبر 6089702

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان